Spring naar bijdragen

Een Route Maken


melissa

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen.

 

graag zou ik een route maken zodat ik meerdere caches kan doen achter elkaar dmv een route. ook dat je die route kan printen en kan maken op je gps.

 

ik ben premiun member en het een oregon 450.

 

alvast bedankt ..

groetjes melissa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

In der rechterkolom van je psgina zie je, als je naar benden scrolt, de optie "user routes", create routes. Daar kun je alles opgeven wat je maar wilt, zoals de lengte van je route, wat voor soort caches en hoever de caches buiten de route mogen liggen.

 

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dat is dan weer een hele andere manier van een route maken. In dit geval heb je (meestal) al een route die je wilt gaan rijden en wil je weten of er caches langs je route liggen die je onderweg kunt gaan doen. Iets wat ik geregeld gebruik.

 

De TS wil echter volgens mij een route maken langs al uitgezochte caches. Dat is dus een andere insteek en daar is de oplossing van Goundspeak in mijn ogen niet echt geschikt voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrijp heb je een X aantal caches en je wilt een routeplanner/navigator de optimaalste route laten bepalen langs die caches. De enige "consumenten" software die dit kan is volgens mij MS Autoroute met de functionaliteit: "multiple-destination routing". Dit was in ieder geval een aantal jaar gelden het geval. Misschien zijn er inmiddels alternatieven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...