Spring naar bijdragen

Kruimeldief En Kralenfee Bedankt!


Lepman

Aanbevolen berichten

Via Twitter is bekend gemaakt dat Kruimeldief en Kralenfee na vele jaren reviewwerk nog meer gaan genieten van de andere mooie dingen in het leven.

Ze stoppen met het reviewwerk maar zullen nog wel blijven cachen natuurlijk!

 

Alleen Kruimeldief alleen heeft door de loop der jaren ruim meer dan 10.000 caches bekeken en soms wel meer dan 1x ;)

En dan de gereviewde caches van Kralenfee er nog bij!

 

Wat mij betreft verdienen ze enorme waardering en respect voor dit vrijwilligerswerk.

Ondanks dat er wel eens kritiek is op de reviewers zorgen ze er toch maar mooi voor dat leggers en zoekers dit leuke spel kunnen blijven doen.

 

Kruimeldief en Kralenfee, ONTZETTEND BEDANKT! :beerchug::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ook wij willen onze waardering uitspreken voor al het werk en tijd die Kruimeldief En Kralenfee er in hebben gestoken.

We hebben bij het reviewen van onze caches altijd prettig contact gehad.

Bedankt voor alles en veel plezier met alles wat jullie gaan ondernemen.

Groet,

Catweazle ®

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief en Kralenfee, Evert en Frouwke, bedankt voor alles dat jullie voor het geocachen in Nederland hebt gedaan. Alle respect voor alle tijd en inzet die jullie in onze hobby gestoken hebben. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Via Twitter is bekend gemaakt dat Kruimeldief en Kralenfee na vele jaren reviewwerk nog meer gaan genieten van de andere mooie dingen in het leven.

Ze stoppen met het reviewwerk maar zullen nog wel blijven cachen natuurlijk!

 

Alleen Kruimeldief alleen heeft door de loop der jaren ruim meer dan 10.000 caches bekeken en soms wel meer dan 1x ;)

En dan de gereviewde caches van Kralenfee er nog bij!

 

Wat mij betreft verdienen ze enorme waardering en respect voor dit vrijwilligerswerk.

Ondanks dat er wel eens kritiek is op de reviewers zorgen ze er toch maar mooi voor dat leggers en zoekers dit leuke spel kunnen blijven doen.

 

Kruimeldief en Kralenfee, ONTZETTEND BEDANKT! :beerchug::thumbup:

 

 

ik sluit mij hier helemaal bij aan! Super bedankt voor de ondersteuning van de 5 MZLE's en de vele caches die daar voor gemaakt zijn!

 

Geniet van de rust en ga lekker naar buiten!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief en Kralenfee, bedankt voor het vele werk wat jullie hebben gestoken in de mooie hobby die ik en vele andere hierin hebben. :thumbup:

 

En als er ooit een tijd komt dat je denkt, nu heb ik wel heel veel tijd over, want dat kan bijna niet anders, kun je weer gewoon terugkeren hoor. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat valt er aan toe te voegen, diepe buiging voor al het soms ondankbare werk.

Kruimeldief en Kralenfee, bedankt voor alles dat jullie voor het geocachen in Nederland hebt gedaan. Alle respect voor alle tijd en inzet die jullie in onze hobby gestoken hebben. Hoop dat Geoguy snel een handje erbij krijgt. :notworthy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...