Spring naar bijdragen

Geocaching.com


Feithjes

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geen MEGA event?

Was de Groundspeak Block Party niet gisteren?

En was het niet gisteren International Geocaching Day?

Grote kans dus dat er extra veel mensen willen loggen nu en dat dat tezamen met de wijzigingen op de site (en alle mensen die de challenges aan het uitproberen zijn of juist aan downvoten en flaggen zijn) zorgt voor veel vertraging.

Ik heb mijn vier logjes voor vandaag bijna af (na een paar uurtjes)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elias

 

We'll be deploying an update in about 10 minutes which we hope will address the performance issues. I'll post an update again once the deployment is complete.

 

9 minutes ago

Als ze nou echt slim zouden zijn, zouden ze geen update uitvoeren, maar een fallback..... :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je kunt je er ook niet aan ergeren en gewoon z'n gang laten gaan en niet reageren.

tja maar als je graag op pad wilt en je kunt niets laden...............

maar zeuren hier lijkt me idd niet zinvol.

beter om contact met de site op te nemen, maar hoe? Ik kreeg al een link, maar mijn engels is niet zo best.....

het zal vast en zeker opgelosd worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat niet alleen de avatars zijn verdwenen bij de logjes, maar ook dat de statistiekstaafjes met het aantal founds vertrokken is.

Ik neem aan dat dat tijdelijk is en misschien wel vanwege het toch uiteentrekken van 'normale' founds en 'completed' challenges... wachten nog maar even af.

 

[edit]

Lees net dat het tijdelijk is:

klikkerdeklik

bewerkt door De Wijngemachtigde
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Restore found count

With the reduced size avatars, the found counts have disappeared. It's helpful information, such for judging the credibility of DNF logs.

Please restore the found counts.

 

Status: started

The found counts and avatars have been only temporarily removed as we work to track down the site slowdowns that have begun since the Aug. 18th site update.

 

598c0637-72ea-48a5-aaac-e06b0754a595.jpgMoun10Bike Admin

 

De commentaren zijn nu ook weer niet mals...

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmmmmmmmmmmm:-s dus je log is pas zinvol, je mag pas meepraten, als je veel punten hebt....................nu begin ik het puntenjagen te begrijpen..........ik log dus voor niets............nou vind het leuk dus blijf het lekker doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmmmmmmmmmmm:-s dus je log is pas zinvol, je mag pas meepraten, als je veel punten hebt....................nu begin ik het puntenjagen te begrijpen..........ik log dus voor niets............nou vind het leuk dus blijf het lekker doen!

 

Blijf zeker loggen, maak er mooie verhalen van :thumbup:

Maar zien hoeveel founds iemand heeft is wel interessant als diegene een NOT found logt.

Je moet met mee eens zijn dat als iemand met 5 founds iets niet kan vinden dat dat een andere waarde heeft dan iemand die bijvoorbeeld 5000 founds heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...