ilseke1983 Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 HOi iedereen, Ben nu een tijdje aan het cachen. En bevalt me goed. Nu zit ik met Premiummembership. Wat voor meerwaarde heeft dit en gebruiken jullie dit ook? Graag hoor ik het.
Marcel en Micha Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Wat het precies allemaal inhoud weet ik niet. Maar er zijn een paar opties die ik ervan gebruik. * Ten eerste kan je pocket queries maken. Je maakt dan als het ware een bestandje met max. 1000 caches die je dan in één keer op je GPS zet. Dit zou ik echt niet willen missen. Als we bijvoorbeeld naar een stad gaan laad ik gewoon in één keer alle caches op mijn GPS en kijk ik daar wel wat ik wil doen. * Je kan favorites uitdelen. Per 10 caches die je hebt gevonden kan je 1 favorite point uitdelen. Niet heel belangrijk, maar ik vind het wel een leuk extraatjes. * Er zijn premium member only caches. Die kan je dus alleen doen (ja ik weet het er is een manier ze te loggen als je geen PM bent) als je PM bent. Verder vind ik het niet erg om ongeveer 20 euro per jaar te betalen voor een hobby waar ik zoveel plezier aan beleef.
de-fam Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Hoi Ilseke1983 Misschien vind je hier wat je zoekt klik
philliams Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Yep, ik ben ook Premium Member. Het grote voordeel is dat je Pocket queries kan maken, deze kunnen in een omgeving zijn of langs een route... de laatste optie is heel handig. En inderdaad, het kost je maar een paar tientjes in het jaar en je hebt er een hoop plezier van... en je sponsort de boel ook nog eens.
Sivota Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 (bewerkt) Misschien heb je hier wat aan: Link en link 8 augustus 2011 bewerkt door Sivota
ilseke1983 Geplaatst 8 augustus 2011 Auteur Geplaatst 8 augustus 2011 Hoi iedereen, Dank voor de snelle berichten. Ik weet in ieder geval nu alweer meer. En ga er nog even verder over nadenken, vooral de nl link is zinvol, aangezien ik geen creditcard bezit en ook niet wil aanschaffen hiervoor. Groetjes, Ilse
Sivota Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Je kunt een PM lidmaatschap ook aanschaffen via www.geocachingshop.nl
masterchef Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Hoi, Via de diverse shops kun je vaak zonder Credit Card betalen en dan gewoon via ideal. Masterchef
zaanhoeve Geplaatst 8 augustus 2011 Geplaatst 8 augustus 2011 Als je wilt vergelijken kun je eens op deze link kijken. Hier staan een vergelijk op de site tov alle cache sites en hun abbo vormen.
moedermuis Geplaatst 9 september 2011 Geplaatst 9 september 2011 Ik zit zeer geinterreseerd dit topic te lezen want ik zit met dezelfde vraag. Nu vroeg ik me nog af: Als je basic bent, dan kan je de cache direct op je gps zetten maar niet alles aflezen (dus paperless cachen lukt niet). Kan dat wel wanneer je een premium bent? We hebben een oregon 450. Daar zou je paperless mee moeten cachen maar ik kan bij de multi's niet de beschrijvingen lezen (of foto's zien). Ik hoopte eigenlijk stilletjes dat het met een premium lidmaatschap wel zou kunnen.
eitjes Geplaatst 9 september 2011 Geplaatst 9 september 2011 De foto's zul je 'nooit' op je Oregon kunnen zien, beschrijvingen wel (als ze niet al te belachelijk lang zijn). Er zijn wel manieren om de foto's op je Oregon te krijgen, maar dat is niet heel erg praktisch en ze zitten dan niet in de beschrijvint, maar worden ge-geotagged en in de buurt van het cache-icoontje geplaatst. Voor multi's waarbij plaatjes belangrijk zijn is een papieren print toch nog altijd het beste...
johanvc Geplaatst 10 september 2011 Geplaatst 10 september 2011 Je kunt een PM lidmaatschap ook aanschaffen via www.geocachingshop.nl ik cache toch al een heel tijdje maar dit wist ik ook nog niet. bedankt voor deze tip. johanvc
moedermuis Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 Voor multi's waarbij plaatjes belangrijk zijn is een papieren print toch nog altijd het beste... Aha, dank je wel voor je antwoord. Maar even voor de duidelijkheid..... Op mijn oregon zou ik dan wel de hele beschrijving moeten kunnen lezen ook al heb ik geen prem. lidmaadschap?
eitjes Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 Op mijn oregon zou ik dan wel de hele beschrijving moeten kunnen lezen ook al heb ik geen prem. lidmaadschap? Ik ga er vanuit dat dat wel kan, maar ik heb er geen ervaring mee. Ik ben namelijk al veel langer PM dan bezitter van een Oregon. Maar het lijkt me gemakkelijk uit te proberen. Download de GPX file van een cachelisting en zet hem op je Oregon.
geo_taz Geplaatst 12 september 2011 Geplaatst 12 september 2011 Het probleem zit in het krijgen van de gpx file. Die kun je alleen als premium-member aanmaken. Als je een gpx-file hebt kun je die op een Oregon zetten en de hele beschrijving lezen. Geen plaatjes helaas.
Aanbevolen berichten