LSO Geplaatst 31 juli 2011 Geplaatst 31 juli 2011 Mijn vader is binnenkort jarig en ik wil voor hem (en ons geocaching team)een stempel bestellen, voor het loggen dat er in een keer onze naam staat en datum/tijd, alleen ik heb geen idee waar ik die kan bestellen, met het liefst een eigen ontwerp! heeft iemand hier ervaring mee en kan mij een site aanraden waar ik dat kan doen? Alvast bedankt! Gr. Luukie
Team Professor X Geplaatst 31 juli 2011 Geplaatst 31 juli 2011 Wij hebben onze logstickers en stempels hier besteld. En als je goed oplet op internet zie je ook vaak aanbiedingen van deze firma.
kimopo Geplaatst 24 oktober 2011 Geplaatst 24 oktober 2011 Ik heb bij Wartna een stempel besteld in een klein meeneem formaat maar wel met een eigen ontwerpje, misschien een idee om daar ook eens rond te snuffelen ?
famvandijk Geplaatst 25 oktober 2011 Geplaatst 25 oktober 2011 Goede ervaringen met Stempelfabrik.de.
team Rednorb Geplaatst 25 oktober 2011 Geplaatst 25 oktober 2011 Zit zelf ook aan de aanschaf van een stempel te denken. Vraag me nu af wat handig is, een stempel met of zonder datum aanduiding? Met datum instelling zijn de stempel wel een stuk duurder, wie heeft er gebruikers ervaringen met zulke stempels?
hopmaniak Geplaatst 25 oktober 2011 Geplaatst 25 oktober 2011 @rednorb Stempels met datum zijn handig, maar het formaat is dan meestal ook wat groter. Zelf helemaal verknocht aan de Stamp Mouse20 van Colop... Zoals eerder vermeld via stempel-fabrik.de per stempel 8,99 eenmalige Verzendkosten naar NL 6,- Dus meer stempels is maar 1 x verzendkosten. Happy Caching.
Jannetje Leenders Geplaatst 12 oktober 2016 Geplaatst 12 oktober 2016 Hoi; Ik heb laatst een stempel laten maken bij Stempelfun. Snel geholpen, goede kwaliteit en betaalbaar. En, hij kan gewoon in een enveloppe, dus lage verzendkosten. www.stempelfun.nl. Happy Caching!
Tabaqui Geplaatst 12 oktober 2016 Geplaatst 12 oktober 2016 Ik heb mijn stempel bij http://www.geocachingshop.nl gekocht. Wel even zoeken naar "log stempels". ook voor andere Cache spullen of kado's. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden