Spring naar bijdragen

Gepersonalisseerde Stempel


petra_leo

Aanbevolen berichten

Je ziet wel eens in de wat grotere logboekjes een gepersonalisseerde sticker. In het buitenland zijn we ook al een aantal keer gepersonalisseerde stempels tegengekomen.

Helemaal leuk vind ik dat maar hoe kom je eraan ?

Nu doet een vriendin van mij uit amerika aan letterboxing. Hiervoor maakt ze zelf de stempels.

Op aanvraag heeft ze voor ons ook een stempel gemaakt. Misschien zijn er hier ook mensen die dit leuk vinden. We hebben via de mail contact gehad over wat we graag wilde en de volgende dag was de stempel al klaar. Inclusief verzendkosten hebben we hier 18 us dollar voor betaald.

 

Onze naam voor het geocachen is whwt, dit staat voor west highland white terrier, vandaar de hond die whwt vast heeft :-)

 

Oja het moet wel in het engels, ze spreekt geen nederlands.

 

 

http://www.etsy.com/transaction/48269683

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben van vrienden een persoonlijke stempel gekregen die verkrijgbaar is op onderstaande link.

www.kantoorstempels.nl

Hoe of wat weet ik natuurlijk want het was een cadeautje :thumbup: Maar de stempel werkt perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam laatst op een braderie een hobby-standje tegen waar ze ook stempels maken. Je kiest je ontwerp op de pc en het formaat van de stempel en dan wordt het met een speciale printer op het stempel blok ge-etst. Gaaf om te zien en in 3 minuten (incl. het ontwerpen) heb je een mooie nieuwe stempel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...