o0michelle0o Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Ik wil zelf graag mijn eerste Cache plaatsen. Ik heb hem helemaal af maar ik kan de coordinaten van de plek niet vast stellen weet iemand hoe ik dat kan vaststellen. Groetjes Michelle
wolojoli Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Dat is een van de dingen waar je je GPS voor kunt gebruiken.
Biegstra Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Mensen spreken hun verbazing uit, maar soms lijken simpele dingen ver weg. Op bijna elk GPS apparaat zit een functie 'waypoint vastleggen' of 'mark waypoint'. Daarmee kan je in het veld de positie waar je je bevindt vastleggen Zorg dat je'al even op de plek bent die je wilt meten alvorens je deze functie gebruikt, dan geeft je GPS apparaat de juiste plek aan. Maak een aantal waypoints, geef ze allemaal een andere naam en bekijk ze. Als ze veel verschillen heb je het niet goed gedaan. Sommige apparaten doen zelf ook 100 metingen opf zo en middelen dat uit. Kijk daarvoor in de handleiding van je GPS. Succes!!
Team Professor X Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Voor jou heb ik een leuke GPS te koop! Kan heel simpel punten opslaan! Prima om een waypoint te bewaren en een cache te maken. Stuur maar een PM.
Leandraakje Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 Op de een of andere manier moet ik aan het enorm lange draadje van PN denken als het eerste bericht in dit draadje lees ...
DanPan Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 (bewerkt) Michelle, Alvorens een cache te plaatsen, zou ik voorstellen er eerst enkele te gaan zoeken. Zo krijg je een beter idee van hoe geocaching in elkaar zit. 4 juli 2011 bewerkt door DanPan
eitjes Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 mmm, Leandraakje neemt me de gedachten uit mijn hoofd (en is een stuk sneller met typen)! En natuurlijk is het PN dit keer niet, want die is in een andere huid gekropen...
eitjes Geplaatst 4 juli 2011 Geplaatst 4 juli 2011 PN Is het lastig, om op twee verschillende computers onder twee verschillende accounts te typen?
Aanbevolen berichten