Spring naar bijdragen

Gezocht: Doosje/bakje In Klein Formaat


The Scorpios

Aanbevolen berichten

In Amerika kwamen we legerdoosjes tegen die wij zouden willen gebruiken. Na lang zoeken site gevonden maar niet ergens in Nl. decon-resized.jpg

 

Wie weet waar ze ergens te koop zijn? Natuurlijk, er zijn tupperware-achtige doosjes.....

 

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb er ook een stel van cacheboxstore gekocht. Prima service; snel geleverd.

 

Ze zitten inderdaad wat strak, maar wel lekker waterdicht.

 

Kom even testen bij http://www.geocachin...aspx?wp=GC17PAZ .

 

:lol1:sluikreclame voor een "kinder"cache werkt niet hoor:lol1:

 

In Amerika veel decons gezien en gemerkt dat er wel verschil zit tussen de plastic en de metalen. De vrachtkosten zijn nogal hoog dus dat wordt verder snuffelen. Want ook al lift ik mee met iemand anders zijn bestelling, dan komt er toch altijd 6,75 bij voor pakketpost. Heb er maar +/- 10 nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:lol1:sluikreclame voor een "kinder"cache werkt niet hoor:lol1:

 

Ah .. meneer heeft liever het serieuzere werk? Dat kan: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1Q33H

 

Levert de goodiesshop dit? Ben benieuwd. Ik meen me te herinneren gezocht te hebben bij gc.com en uiteindelijk bij cacheboxstore te zijn uitgekomen.

 

Zijn er inderdaad twee versies: plastic en metaal? Benieuwd naar de ervaringen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meneer ??????? :wistling:Nee hier is de vrouw de baas op de pc en alle electronische hulpjes en software:crybaby:

en mijn kinderen zijn allang geen kinderen meer die plezier zouden kunnen beleven aan een kindercache:cry:

 

 

Niet in de geocachingshop van de prof of een concurrent in Nl. En i.v.m. de hoge verzendkosten zou ik ze inderdaad zelf moeten bestellen in USA maar of ik dat doe..... Ga toch maar eens snuffelen bij action enzo voor een alternatief

wel jammer want ze waren precies geschikt voor het opbergen van de aanwijzingen voor een nieuwe cache. En timmeren enzo, :cry: dát is niet echt mijn ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forummers,

 

in principe kan de goodiesshop alles leveren, maar de kosten, de kosten...

 

Begin dit jaar zijn wat douane regels veranderd waardoor er nu 7,20 euro inklaring betaald moet worden voor iedere groep items die er op de invoer verklaring staan als er meer dan 8 verschillende dingen in zitten.

Het is dus voorgekomen (1 maal, daarna wist ik het) dat er voor 3 verschillende geocoins ook drie maal inklaring betaald moest worden.

 

Binnen Nederland verzenden als post kan alleen als het 38 x 26,5 x 3,2 cm maximaal groot is.

De petlings b.v. zijn 32 mm doorsnede (vanwege richeltje) en de enveloppe kan ik dan net door de brievenbusgleuf frommelen.

In een doosje doen met een pakketzegel en naar het postkantoor lopen gaat gauw 7,50 euro kosten.

 

Gezien de eindprijs die ik dan moet vragen, is er weinig animo onder de geocachers bij dergelijke prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush: had ik erbij moeten zetten want de prof heeft me dat via email duidelijk uitgelegd dus dat was me inmiddels duidelijk geworden. Toch jammer dat alle die aparte cachedoosjes allemaal uit Amerika moeten komen :crybaby: Zag bijv mini containers in de vorm van moeren, flessendoppen, watersproeiers, om van te watertanden. :eek:

 

En iersesetter........... bedankt voor de link en ze hebben inderdaad doosjes.:yes: eens verder snuffelen dus een goede link!

bewerkt door The Scorpios
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...