Spring naar bijdragen

Artikel Over Geocaching


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast JackHoe

Het is makkelijk kommentaar te leveren op ierts wat je niet kent en niet snapt. Deze man (van het artikel) laat zichzelf wel kennen. Niet zo slim vind ik ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

typisch zo'n artikel van " wat de boer niet kent dat vreettie niet "

gelukkig voor hem zijn er nog zat " nuttige " sporten als voetbal ;)

 

waarvoor een sport of spel perse nuttig moet zijn is mij trouwens een raadsel, dacht dat ontspanning het belangrijkste is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach...als je de moeite neemt om (via wat doorklikken) zijn andere columns ook te lezen, merk je al gauw dat het een communicatie-adviseur is van het niveau Sjaak Bral.....met het verschil dat Sjaak nog leuk is, en deze man het probeert te zijn.

 

Snel scoren met wat populistische uitspraken, daarbij achteloos zijn eigen dochter ook nog een sneer geven.

 

Als ik zoies lees weet ik direkt hoeveel waarde ik aan het oordeel van een dergelijk persoon moet hechten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwerfvuil en hondestront vind ik grotere problemen. Daar lees ik niks over.

 

Waarschijnlijk omdat deze fenomenen niets met internet te maken hebben en het mij onbekende verschijnsel geocashing blijkbaar wel.

bewerkt door Triskelle
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach...als je de moeite neemt om (via wat doorklikken) zijn andere columns ook te lezen, merk je al gauw dat het een communicatie-adviseur is van het niveau Sjaak Bral.....met het verschil dat Sjaak nog leuk is, en deze man het probeert te zijn.

 

Snel scoren met wat populistische uitspraken, daarbij achteloos zijn eigen dochter ook nog een sneer geven.

 

Als ik zoies lees weet ik direkt hoeveel waarde ik aan het oordeel van een dergelijk persoon moet hechten.

 

 

Sjoerd,

 

Je haalt me de letters van het toetsenbord ;-))

 

Groet,

 

Kees

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet er wel om lachen. Dit verhaal moet schijnbaar doorgaan voor een vermakelijke, kritische column, maar dat lukt niet helemaal. Ik denk dat hij er een veel vermakelijker verhaal van had kunnen maken door zich beter in de materie te verdiepen. Nu vind ik het vooral vermakelijk omdat hij zo zijn best doet vermakelijk te zijn zonder dat dat lukt en als communicatieadviseur het ook nog heeft over geocashing. Oftewel: ik moet erom lachen dat hij zichzelf te kijk zet.

 

Ook de reacties vind ik absoluut vermakelijk om te lezen.

 

Ach, laat die man toch lekker in zijn sop gaarkoken en lekker nutteloze artikeltjes verspreiden op internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...