thex Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 (bewerkt) Ik wil je niet teveel vermoeien En me met je duivelse zaakjes bemoeien Maar die mijterse vent, t'is echt waar Is geen hem, maar is een haar Nu, de verzoekbus van de cache-sint eens gaan zoeken Om te kijken of of ik mr Barny dit jaar kan boeken Ben wel in voor wat mijterse gein Dan is het dit jaar voor eenieder erg fijn >> Behalve Barny natuurlijk << Hierbij dus mijn officieel verzoek Trek graag mijn lootje in Barnies hoek 27 september 2011 bewerkt door thex
barny Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Thex bij grote beuker wat zie ik nu weer hier Vraag jij vrijwillig om mij te voorzien van jolijt en plezier? De historie heeft toch allang bewezen hoe het afloopt met jou als nachtdier? Jij kan lange na niet in mijn schaduw staan als het gaat om het geo geklier Dus wees nu eens na al die jaren nu eens wijs en ga nu niet hier Vrijwillig vragen om gemangeld te worden, al geeft mij veel plezier Al mijn ideeën gaan zeker werken op jou angst zweetklier . Ik neem deze uitdaging aan, het verzorgen vooral veel eigen vertier Barny
thex Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Beste Barny, goed heilig man Ik weet dat je er best wel wat van kan Maar weet je nog, enkele jaren terug Dat telefoontje, jouw diepe gezuch Ik verlang in diepst van mijn hart Naar de koek, en naar jouw gart Geef me nog eenmaal dat angstig gekreun Ik beloof je uit mijn hart: het wordt geen dreun
de-fam Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Thex grote man en voor de duivel niet bang daagde Barney uit en op antwoord wachten duurde niet lang. Gewezen op de lang vervlogen tijden mag de slecht heiligman de uitdaging gaan begeleiden. Niet de pepernoten, kruidnoten of andere zoetigheid word gestrooid maar rottigheid in alle nauwkeurigheid word voor de voeten gegooid. Dus Thex grote man houd je open wijd open want voor je weet ga je in Barney’s val lopen.
BigFurryMonster Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Schone taak om de Paashaas te worden misschien?? Pas maar op met dat soort uitspraken ..!
thex Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Ik ben niet bang, al zou je dat sopms denken Zit ook meer op het pad van iets te schenken Maar we willen het allemaal: spannend en niet boring Een passend vervolg op Never Ending Story
barny Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Ik ben niet bang, al zou je dat sopms denken Zit ook meer op het pad van iets te schenken Maar we willen het allemaal: spannend en niet boring Een passend vervolg op Never Ending Story dat juist JIJ een taalvout maakt, dat IK dat nog eens mee maken mag maar verklaart wel heel duidelijk hoe zenuwachtig JIJ bent voor die dag Barny
thex Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Nee hoor beste vrind Die dag komt heel gezwind Ik kijk er naar uit als altijd tevoren Welk grapje we nu eens aanboren
de-fam Geplaatst 27 september 2011 Geplaatst 27 september 2011 Snieklaas zit nog warm en is ver weg, doch de snode plannen zijn in overleg. Door terror gedachten gedreven, gaat er 1 cacher nog wat beleven. Ben benieuwd wat er voor bijzonders gaat komen, en wacht dus af, en kan er alleen maar van dromen.
thex Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 (bewerkt) Ik kan alvast een ieder melden Dat mijn plannen juist versnelden Na een bezoek van Barny bij de voordeur keest Is mij het wel duidelijk: dit wordt voor jou geen feest Mijn snode plannen broeden in 't duister voort Alles stop ik erin, wat mijn hart bekoord Ja, Barny, ik kom over de brug (code aan de Sint, hihi, opletten graag ) Je raakt op drift, vind jezelf straks niet terug Ooit gestuurd naar Sint Nicolaasga Dit jaar een surprise van enorme weerga Duister zal ik zwijgen over de komende plannen Jouw bronnen zullen verstommen en je kennis zal verbannen Leeg zullen jouw hersens zijn, verstoken van iedere kloe En dat geeft straks voor jou een enorm gedoe Ook benaderen van mijn vrinden en all Biedt geen soelaas voor jou, beste pall Ga jij eerst eens uitzoeken wie de Sint is dees jaar Misschien krijg jij dan ook iets voor elkaar Duzz beste vrind en kameraat Voor jou is het echt nu veels te laat Nog enkele dagen voor het event uitkomt Dan zal deze pagina nog niet zijn verstomd 3 oktober 2011 bewerkt door thex
the Cacheman Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 (bewerkt) Ho, Ho, wat lees ik nu een nieuwe CacheSinterklaas! Dan moet ik even terug in de historie, in 2006 dreigde er geen suprise event te zijn omdat Megaheks stopte met het organiseren daarvan. Uit een Poll bleek dat er toch veel behoeft was aan een surprise event. Ook al vind ik diep in mijn hart dat dit rond 5 dec. thuis hoort heb ik toen besloten om het voor dat jaar toch mogelijk te maken een Kerst-Suprise event te organiseren. Het was namelijk onmogelijk om dat jaar nog voor 5 december een event te organiseren. Het jaar daarop meldde zich een nieuwe CacheSinterklaas en met hem is toen na een gezamelijke Poll afgesproken om om en om een event te organiseren. Dit had tot gevolg dat er na 2006 nog een Kerst-event geweest is in 2008 en 2010. De Sint was er in 2007 en 2009. Met de komst van een nieuwe CacheSinterklaas kunnen we vind ik weer elk jaar terug naar de "echte" surprise tijd rond 5 december. Om kort te gaan het Surprise Kerstevent 2010 was wat mij betreft de laatste keer dat ik een Surprise-event organiseerde, ik wil het gewoon weer laten waar het thuis hoort, bij de Sint. Ik wil de oude Sint nog bedanken voor de zeer prettige samenwerking, we zien en spreken elkaar nog wel. De nieuwe Sint wens ik heel veel succes en wijsheid. Voor info en adviezen mag er altijd contact opgenomen worden via een PM. Ook wil ik al die cachers, en dat zijn er erg veel, bedanken voor de deelname, de mooie logs en foto's en de vele positieve reacties. Ook nog een woord van dank aan de NL-reviewers. Het gaat u allen goed, groeten uit de Noordpool The Cacheman 3 oktober 2011 bewerkt door the Cacheman
eitjes Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Om kort te gaan het Surprise Kerstevent 2010 was wat mij betreft de laatste keer dat ik een Surprise-event organiseerde, ik wil het gewoon weer laten waar het thuis hoort, bij de Sint. Jammer! Op zich ben ik het wel met de kerstman eens dat surprises bij de Sint horen. Maar rond Sinterklaastijd heb ik altijd te weinig tijd over om een route te maken (en te ver van tevoren alles voorbereiden lukt ook niet echt). Waarschijnlijk was dus vorig jaar mijn eerste en laatste surprise event
KoeBoe Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Ook ik vind het jammer dat er geen event meer is met kerst. Het is toch een wat rustigere tijd met een aparte sfeer. Vorig jaar voor het eerst mee gedaan en het was juist een leuke onderbreking en vooral aanvulling van het 'normale' kerstgebeuren voor ons. Bedankt voor het organiseren en stiekem hoop ik op veel reacties die je op je beslissing doen terug komen. En dan nog even voor de nieuwe Sint: Welkom en veel plezier met de komende drukte!
eitjes Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Weet de Sint eigenlijk al wel dat er nu van hem verwacht wordt dat hij elk jaar een event organiseert?
GerardM86 Geplaatst 3 oktober 2011 Geplaatst 3 oktober 2011 Kan er voor de Cacheman ook geen opvolger gevonden worden dan? Gezien de reacties lijkt er voor een Kerst-event ook best wel animo te zijn!
Aanbevolen berichten