cache-sinterklaas Geplaatst 22 mei 2011 Geplaatst 22 mei 2011 Beste cachers, na 2x het surprise-event georganiseerd te hebben heeft cache-sinterklaas diversen andere plannen waardoor hij niet meer de tijd heeft om het surprise-event te organiseren. Hij is daarom op zoek naar een nieuw persoon die het surprise-event rond sinterklaastijd weer vorm geeft. Het gaat hier om een event wat 1x in de 2 jaar wordt georganiseer door sinterklaas. Het andere jaar wordt dit namelijk gedaan door de kerstman. Wie gaat die oude man uit Spanje uit de brand helpen? groeten, Cache-Sinterklaas
eitjes Geplaatst 22 mei 2011 Geplaatst 22 mei 2011 Zou leuk zijn inderdaad als dit event gewoon door kan gaan. Ik heb me afgelopen jaar erg vermaakt met de concurrent (de kerstman). Ik denk even na of ik het wellicht zelf zou kunnen doen... Doorgaans heb ik het echter nogal druk rond die tijd met twee kleine kinderen in huis.
Tovenaartje Geplaatst 22 mei 2011 Geplaatst 22 mei 2011 Is er een (grove) schatting te geven van de hoeveelheid tijd die hierin gaat zitten?
the Cacheman Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Ho Ho, CacheSinterklaas, Je had het me al laten weten dus ik ben niet geheel verrast. Ik speelde met het idee je hierin op te gaan volgen, maar heb besloten dit niet te doen. Als er geen opvolger komt zal ik voorlopig jaarlijks een Kerst-Surprise Event gaan organiseren. Om de 2 jaar beviel uitstekend want er gaat nogal wat tijd inzitten. Ik hoop dat er een opvolger komt waar ik met net zoveel plezier mee kan samenwerken. Komt er een gedreven nieuwe Sint die jaarlijks aan de bak wil dan stop ik met het Kerst event. Een eerdere Poll toonde aan dat 2 surprise-events in een maand te veel van het goede is. Hoe meer deelnemers hoe makkelijker te organiseren, is iets meer werk maar wel eenvoudiger. Afijn ik ben benieuwd en wil de CacheSinterklaas nogmaals bedanken voor de prettige samenwerking. @Tovenaartje je bent er al met al een avondje of 3 á 4 mee bezig. Groeten The Cacheman
schaafjes Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Hallo Sinterklaas, zonde dat je er zelf mee stopt, we hebben goede verhalen gehoord over de laatste keren! Wel toepasselijk om het nu te doen ivm de ontwikkelingen rond het Sinterklaasjournaal van afgelopen zaterdag Lijkt ons leuk om er tijd in te steken, uiteraard kopen we dan een mooie mijter om te dragen bij al het regelen. We hebben je al een PM gestuurd. Als er nog anderen zijn die graag willen dan moet je maar zien aan wie je de eer geeft, maar wij willen het gat best opvullen. Groeten, Richard (Schaafjes)
Snapernixvan Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Bram v.d. Vlugt is sinds gisteren beschikbaar!!!! Betere kan je niet hebben. Je kunt je kinderen gerust op zijn schoot laten zitten, hetgeen tegenwoordig ook al geen zekerheidje is in die kringen en hij is vast wel in voor een schnabbeltje.... :thumbup:
Birdie.NL Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Leuk te lezen dat nu de Sinterklaaskoorts al opsteekt. Zeker met de hype die de NOS eraan geeft door een ingelast journaal. De afgelopen editie van de Kerstcache vond ik in ieder geval top - zeker toen de cache drie maanden later ook als Geuzenbos publiek kwam. Ik heb met Koninginnedag al attributen ingeslagen die voor een Sintcache kunnen dienen. Vooruitdenken is soms al het halve werk.
Oemoemenoetjes Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Kan iemand even kort uitleggen wat dit event inhoud? Ik raak wel erg nieuwsgierig ! Alvast bedankt, Oemoemenoetjes !
Birdie.NL Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Voor de geïnteresseerden een korte uitleg: de Kerstcache en Sintcache zijn eventcaches. Je maakt als surprise een tijdelijke cache voor een geocacher in de buurt (<20 km) - Sint / Santa verdeelt de surprises, die alleen in de week rond hun verjaardag gevonden kunnen worden. Zie: http://coord.info/GC2HJGW en http://coord.info/GC206Z1
handleiding Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Zou leuk zijn inderdaad als dit event gewoon door kan gaan. Ik heb me afgelopen jaar erg vermaakt met de concurrent (de kerstman). Ik denk even na of ik het wellicht zelf zou kunnen doen... Doorgaans heb ik het echter nogal druk rond die tijd met twee kleine kinderen in huis. Schone taak om de Paashaas te worden misschien?? :dribble:
Team Diesel@Mill Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Ik hoop ook dat dit event mag blijven bestaan. Wij hebben afgelopen jaar met erg veel plezier aan het kerstevent deelgenomen. Kijken nu al uit naar Sinterklaas... groeten Jolanda
eitjes Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Zou leuk zijn inderdaad als dit event gewoon door kan gaan. Ik heb me afgelopen jaar erg vermaakt met de concurrent (de kerstman). Ik denk even na of ik het wellicht zelf zou kunnen doen... Doorgaans heb ik het echter nogal druk rond die tijd met twee kleine kinderen in huis. Schone taak om de Paashaas te worden misschien?? :dribble: Met pasen verstoppen wij ons juist altijd, veel te bang dat we opgegeten worden. Zeker als er harige monsters in de buurt zijn... Dit jaar naar Spanje gevlucht, daar kennen ze het gebruik gelukkig niet!
Oemoemenoetjes Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Voor de geïnteresseerden een korte uitleg: de Kerstcache en Sintcache zijn eventcaches. Je maakt als surprise een tijdelijke cache voor een geocacher in de buurt (<20 km) - Sint / Santa verdeelt de surprises, die alleen in de week rond hun verjaardag gevonden kunnen worden. Zie: http://coord.info/GC2HJGW en http://coord.info/GC206Z1 Bedankt voor je uitleg en je pm. Heb even het topic van het forum doorgelezen en ik heb er nu al zin in!! Aangezien het voor mij verder nog nieuw is, lijkt het mij niet handig om het te organiseren. Maar wie weet in de toekomst!
getzie family Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Zou leuk zijn inderdaad als dit event gewoon door kan gaan. Ik heb me afgelopen jaar erg vermaakt met de concurrent (de kerstman). Ik denk even na of ik het wellicht zelf zou kunnen doen... Doorgaans heb ik het echter nogal druk rond die tijd met twee kleine kinderen in huis. Schone taak om de Paashaas te worden misschien?? :dribble: Met pasen verstoppen wij ons juist altijd, veel te bang dat we opgegeten worden. Zeker als er harige monsters in de buurt zijn... Dit jaar naar Spanje gevlucht, daar kennen ze het gebruik gelukkig niet! Moet je dat vooral in een draadje vertellen dat vanuit Spanje gestart is en gelezen word . Das vragen om moeilijkheden
kdv Geplaatst 23 mei 2011 Geplaatst 23 mei 2011 Ik wil me wel aanmelden als kandidaat voor de organisatie. Ik heb een paar jaar geleden een keer aan het Kerst-event meegedaan, maar aangezien ik niet in Nederland woon, zit deelname er meestal niet voor mij in. Ik heb in Italië 2 keer een Sint-event georganiseerd, maar helaas werd daar heel moeilijk over gedaan door de reviewer (het is geen echte event, dus het mag niet), en ik heb daar dus verder van afgezien. Het lijkt me dus leuk om toch bij het Nederlandse Sint-event betrokken te zijn, en de organisatie hoeft immers niet vanuit Nederland te gebeuren. Het is wel niet Spanje dat ik in de aanbieding heb, maar de Sint heeft immers ook in Italië gewoond.
Aanbevolen berichten