Spring naar bijdragen

Een Team Maken


kruijf

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een team is niks anders dan een account op geocaching.com. Dus als je daarheen gaat zie je evast wel een plaats waar je je kunt registreren. Let op, dat is dus een andere site als waar je hier bent. Deze (geocaching.nl) is ook heel leuk hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is bij ons gewoon wat verwarring ontstaan.

Een vriend van me probeert zich te registreren op het nl forum maar dat lukt niet, een gmail adres word niet toe gelaten als je geen team hebt ofzo.

Maar waar bij mij ook verwarring zit als je op .nl op mijn cache pagina klikt, word ik door verwezen naar .com.

allemaal wat verwarring voor een paar beginners, maar we gaan lekker door met uitzoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht je je afvragen, of je voor het maken van een Team wellicht andere personen nodig zou hebben.....? Welnu, dat is niet het geval. Je kunt ook jezelf tot Team omvormen of je kanarievogel tot teamlid benoemen. Kan heel handig zijn voor de vele vogelhokjes onderweg.... Kortom, what's in a name.... Als je maar plezier hebt. Maar je moet je naam wel eerst bij geocaching.com registreren.

bewerkt door Gerrit Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geloof ik graag ja.

Alleen moet ik eerst nog even een gps bestellen anders word het lastig.

Da's wel handig.

 

Off-topic, je woont in Soest zie ik. Vergeet dan zeker niet om 'First Dutch" te gaan zoeken wanneer je je GPS hebt. Schep meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nog even een heel andere vraag moet ik een speciale kaart op de gps zetten of gewoon de kaart die er op zit?.

De kaart die erop zit kennen we niet (maar is waarschijnlijk alleen een basemap) dus dat is moeilijk te zeggen. Kijk anders eens op http://www.velomap.org/download/ scroll hier naar ongeveer halverwege de pagina en download de kaarten die je nodig denkt te hebben van europa, via mapsource kun je deze overbrengen naar je GPS. Ik gebruik deze kaarten omdat deze goed bij gehouden worden, ze zijn afkomstig van OSM, en worden zeer regelmatig 'ververst'.

 

Je kunt natuurlijk altijd een GPS kaart bij je GPS kopen maar die zijn aardig aan de prijs :thumbdown: .

 

Groetjes en succes,

 

Knalpottix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De naam zegt het al een beetje BASISkaart. Ik heb dezelfde GPS en met deze kaart kom je nergens... Kijk eens op de voorgenoemde site en experimenteer er op los! Oja, om te cachen heb je uiteindelijk geen kaart nodig, enkel een coordinaat en een kompas maar een kaart maakt het wel zo prettig. Kies je iig het juiste bospaadje.

 

Gr,

Knalpottix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kaart die erop zit kennen we niet (maar is waarschijnlijk alleen een basemap) dus dat is moeilijk te zeggen. Kijk anders eens op http://www.velomap.org/download/ scroll hier naar ongeveer halverwege de pagina en download de kaarten die je nodig denkt te hebben van europa, via mapsource kun je deze overbrengen naar je GPS. Ik gebruik deze kaarten omdat deze goed bij gehouden worden, ze zijn afkomstig van OSM, en worden zeer regelmatig 'ververst'.

 

Je kunt natuurlijk altijd een GPS kaart bij je GPS kopen maar die zijn aardig aan de prijs :thumbdown: .

 

Groetjes en succes,

 

Knalpottix

 

Kan je daar ook bijvoorbeeld de kaarten voor Nederland en België apart kiezen, maar dat ze wel samen op je gps te zien zijn?

De kaart die ik in het verleden heb gedownload heeft enkel de snelwegen in België, dat bleek van de week niet zo handig te zijn :blink:

bewerkt door Oemoemenoe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...