corina Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Ik heb vandaag 12 caches gevonden en ik probeer ze momenteel te loggen. Maar elke pagina van Geocaching.com hebben wel 5 minuten nodig om te laden. Zo ben ik wel een poosje bezig. Eerst pagina van de cache opzoeken 5 min wachten dan klik ik op log your visit weer 5 min wachten. Dan moet ik op found ik klikken weer 5 min wachten vervolgens tik ik mijn verhaal weer wachten. Zo ben ik de hele avond bezig om mijn caches te loggen. Is er een storing of ligt het aan mijn computer. Pagina's buiten geocaching.com laden gewoon. Ook op dit forum geen probleem
kalkendotters Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Dat ligt niet aan jou; geocaching.com is weer ongeloofelijk traag. 'vroeger' was dat regelmatig op de zondagmiddag/avond omdat dan de amerikanen druk beziggaan op de site. Sinds kort is dit probleem dus weer terug. (er zijn gewoon teveel cachers/caches ) TIP: log niet meer op zondagavond, maar op maandagochtend (of -avond)
Charissa1404 Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Ja bij mij is .com ook mega traag! deze site werkt vlekkeloos!
Oemoemenoetjes Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Zou het komen door het GME event van gisteren en het Brugse Beer Event van vandaag? Ben naar de laatste geweest en bij mij duurt het ook erg lang allemaal....
kalkendotters Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Nee hoor; die 1300 cachers van het GME zijn maar een druppeltje op de gloeiende plaat. Die maken echt niet het verschil in belasting op de groundspeak servers
corina Geplaatst 17 april 2011 Auteur Geplaatst 17 april 2011 oke bedankt ik log altijd het liefst op dezelfde dag maar ik denk dat ik inderdaad morgen maar even verder gaat.
Fam Vogel Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Laatste paar weken ieder weekend raak , met langzame servers. inderdaad gewoon maandag loggen. Of heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel geduld hebben en toch vanavond en vannacht loggen. trouwens meerdere tabbladen openen met verschillende caches helpt ook.
DanPan Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 ik heb het gemeld op de feedback site. Stemmen maar! gc-com-site-is-super-sloooooooow
corina Geplaatst 17 april 2011 Auteur Geplaatst 17 april 2011 Laatste paar weken ieder weekend raak , met langzame servers. inderdaad gewoon maandag loggen. Of heeeeeeeeeeel veeeeeeeeel geduld hebben en toch vanavond en vannacht loggen. trouwens meerdere tabbladen openen met verschillende caches helpt ook. Ha ha ik geef het op je heb nu een log binnen als je wilt weten waar de rest van de logjes blijven (want we hebben er echt wel meer dan 1 uit jullie serie gedaan) die loggen we dus morgen.
Waldio Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 gc-com-site-is-super-sloooooooow En dan ben ik benieuwd waarom je voor deze super irrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrritante titel hebt gekozen. Als admin van groundspeak zou ik dit al bijna niet meer serieus nemen...
DanPan Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 gc-com-site-is-super-sloooooooow En dan ben ik benieuwd waarom je voor deze super irrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrritante titel hebt gekozen. Als admin van groundspeak zou ik dit al bijna niet meer serieus nemen... omdat de site zeer traaaaaaaaaaaaaaaaag is.
_Guido_ Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Echt verschrikkelijk traag, vanavond is echt het toppunt! Heb me al vaker afgevraagd waarom die site zo traag is terwijl je wel dollars betaald voor het gebruik ervan (oja en voor de member features..) Van een site waarvoor je betaald mag je toch ook een redelijke snelheid verwachten, of?
kdv Geplaatst 17 april 2011 Geplaatst 17 april 2011 Echt verschrikkelijk traag, vanavond is echt het toppunt! Heb me al vaker afgevraagd waarom die site zo traag is terwijl je wel dollars betaald voor het gebruik ervan (oja en voor de member features..) Van een site waarvoor je betaald mag je toch ook een redelijke snelheid verwachten, of? Er wordt nergens beweerd dat le als Premium Member minder last van serverproblemen zult hebben dan als 'basic' member. Je betaalT voor de extra features en ter ondersteuning van de site in het algemeen. Als je niet genoeg waar voor je geld meent te krijgen, word je toch gewoon weer basic member zodra je de kans krijgt?
Walker74 Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Aan de andere kant zou Geocaching.com inmiddels voldoende middelen moeten hebben om een paar fatsoenlijke servers neer te zetten.
BigFurryMonster Geplaatst 18 april 2011 Geplaatst 18 april 2011 Er staan heus wel een paar fatsoenlijke servers. Reken maar dat het een lastige klus is een wereldwijde website 100% 'snel' te houden zonder daar enorme sommen geld aan uit te geven. Geduld, dus.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden