Spring naar bijdragen

Favorites


langzaam

Aanbevolen berichten

Al een tijdje kan je Favorites uitdelen op leuke caches. Dit bestond natuurlijk al heel lang in Nederland d.m.v. Geo Do'r. Bij de Geo Do'r kan je via een lijst heel makkelijk een topscore opzoeken en daardoor een hele leuke cache vinden en doen. Bestaat er ook een mogelijkheid om dit met de Favorites te doen? Ik kan alleen zien wie mij een Favorite heeft toebedeeld. Misschien is dit al eens eerder gevraagd maar ik kan het niet vinden. Kon alleen vinden dat je het niet in GSAK kan krijgen en dus ook niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voorlopig is onze truc, maak een PQ en sorteer op favorites. Er staat ook nog wel wat op de rol, dus stemmen zou ik zeggen

 

Leuk om te weten, maar begreep dat de favorites niet meegezonden werden? Dus ws alleen on-line te zien? Of is er soms wel een mogelijkheid om ze is GSAK te laten zien??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je een plek hebt waar je in de omgeving wil cachen en je wil een geordende lijst van favorite-scores zien, kun je o.a. het volgende doen:

Ga bij een cache uit de regio naar de cache-pagina op gc.com en klik op "find all caches nearby that I haven't found". Deze optie is te vinden net onder de additional hints en boven de logs.

Vervolgens krijg je een lijst te zien van vaak enkele duizenden caches binnen 50 mijl (ca 80 km), maar met slechts 20 caches per pagina, geordend op afstand tot de door jou uitgezochte cache. Je kunt die lijst echter ook ordenen op aantal toegekende favorite points door op het blauwe favorite-icoontje bovenaan de tabel te klikken. De lijst wordt dan opnieuw geordend, maar nu met de cache met het hoogste aantal favorites bovenaan.

Ben je alleen geinteresseerd in bijvoorbeeld de meest gewaardeerde multis, dan kun je met hetzelfde principe te werk gaan, maar dan als eerste cache een multi selecteren en dan klikken op "find all nearby caches of this type that I haven't found" en daarna weer op het blauwe favorite icoontje te ordenen zodat je alleen multi's in volgorde van favorites krijgt.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb even gekeken naar "de rol" wat Appie voorstelde. Daar vond ik dit Favorites "planned" Ook wat Bloodwoosj aangaf helpt wel een beetje maar vaak heb je nog niet echt een concreet idee en geeft de lijst van Geo Dor's wel eens uitkomst. Maar iets is beter dan niets dus dank voor de info. Nu maar hopen dat wat er in de planning zit goed en snel uitgevoerd gaat worden. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het kan ook heel simpel:

klik op de home page van gc.nl op [nieuwste caches], dan [search for geocaches]en klik dan op het favorite logo..

 

dan krijg je deze lijst:

lijstje

 

Daar moet je dan wel pm voor zijn bij .com De laagste waardering staat bovenaan, maar als je nogmaals op het icoontje klikt komt de gene met de meeste punten boven te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet PMs kunnen niks sorteren op gc.com.

Er mogen ook geen lijstjes hiervan komen, want in het begin waren deze lijstjes er wel, helaas is er door gezeur van andere Nederlandse Geocachers ervoor gezorgd dat deze lijstjes moesten verdwijnen samen met heel wat andere handige functies... :thumbdown: :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er mogen ook geen lijstjes hiervan komen, want in het begin waren deze lijstjes er wel, helaas is er door gezeur van andere Nederlandse Geocachers ervoor gezorgd dat deze lijstjes moesten verdwijnen samen met heel wat andere handige functies... :thumbdown: :thumbdown:

 

Dank voor je duidelijke en onderbouwde toevoeging

 

Je lijkt iets waardeloos te vinden en dat is de schuld van zeurende Nederlandse geocachers.

Het spijt me, verder kom ik niet :blink:

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...