novw Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Dus "we" vinden 32 caches een power-trail? Proest.
getzie family Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Oke sorry kon hem niet laten liggen . Maar wat versta jij dan onder een powertrail. En cache route van tig KM met achter elke boom een film koker .? Loop deze trail van Zuurtje maar eens kun je eens een andere trail beleven. Echt een aanrader.
Team Professor X Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Dus "we" vinden 32 caches een power-trail? Proest. Wel naar Nederlandse begrippen. En dit is de eerste die normaal te lopen is. De rest van mega-tradi-trail caches (in Nederland) zijn of waren autorit caches en daar vind ik persoonlijk niets aan.
brouwertjes Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Zelf vindt ik 32 caches ook niet echt een powertrail dat zouden er toch wel wat meer moeten zijn (deze doet me meer denken aan een serie als de Noorderrondrit. Maar what's in a name. Als ik de logjes zo lees is het een leuk rondje en daar gaat het uiteindelijk om.
Twin Peaks Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Zelf vindt ik 32 caches ook niet echt een powertrail Wat is eigenlijk de definitie van een "powertrail"? Wie heeft die term verzonnen? en met welk idee in het achterhoofd. Want ik heb een beetje moeite met het begrip: "power" We scoren liefst met zo min mogelijk moeite (power?) liefst in zo kort mogelijke tijd 32 of meer caches ofzo, en noemen dat dan een "power"trail? Dat heeft dus weinig met power te maken in de zin van kracht. Wellicht meer in de zin van "vermogen" . Maar dan wel het vermogen om met zo min mogelijk kracht zoveel mogelijk caches in zo kort mogelijke tijd te doen. Als ik zelf bijv. denk aan een "powertrail", dan kan dat al 1 cache zijn; 1 cache, die ergens op een plaats ligt, waar je bijv. na een hike van twee dagen over steile bergpaden, met onderweg diverse inspannende opdrachten om de dta voor je eindcoord te bemachtigen, de eindcache bereikt. Dat vind ik een powertrail. Neemt niet weg, dat ik deze, naar verluid, mooie wandeling met daarlangs 32 caches, binnenkort op het programma zet. Een beetje voor de beeldvorming, zeg maar. Maar zeker ook voor de mooie wandeling.
Team Vaesje Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Het gaat zeker ook om de hoeveelheid moeite die je voor iets doet. Ik zit zelf pas op 37 gevonden caches (geen tijd) ik heb wel voor ze allemaal moeite gedaan. Je kan ook in amerika een route doen dat je er in 48 uur 1500 hebt Dat getalletje achter je naam zegt toch weinig.
Miniatuur Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Als ik zelf bijv. denk aan een "powertrail", dan kan dat al 1 cache zijn; Bijvoorbeeld: Rondje Nederland XXL
Twin Peaks Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Je kan ook in amerika een route doen dat je er in 48 uur 1500 hebt Dat getalletje achter je naam zegt toch weinig. Dat is niet de beoogde discussie.... Wat ik wil weten is: wat vindt men een powertrail. Of: hoe leg jij de term powertrail uit. of: waarom denk jij dat dit een powertrail is/heet? Of hoe zou jij dit soort cacheroutes noemen. Zonder daarbij iets af- of goed te keuren. Gewoon een (of jouw) definitie.
*BaJo* Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 Wat is eigenlijk de definitie van een "powertrail"? Wie heeft die term verzonnen? en met welk idee in het achterhoofd. een powertrail lijkt mij een lange aaneenschakeling van caches en dan denk ik aan een hoeveelheid die de meeste mensen niet in een dag gaan doen. Maar wanneer is een powertrail een powertrail????? Bij: 100? 250? 500? 1000? Mij lijkt het pieterpad wel wat, en dan tussen de 250 en 500 meter een cache! 492km lang met 3a4 caches per kilometer...
*BaJo* Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 goed, barst maar los waneer is een powertrail een powertrail? Dus "we" vinden 32 caches een power-trail? Proest. Klinkt mij als een wandelingetje door het bos in de oren
Track_leader Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 (bewerkt) De term powertrail komt van een series caches (recentelijk nog 1 tje die in de USA off line is gegaan) die het pad volgt van een Power lines (elektra kabels boven de grond) of dit er 50 100 of meer zijn maakt niet uit Mijn idee van een powertrail 21 februari 2011 bewerkt door Track_leader
*BaJo* Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 ja das flauw track leader.Nu zijn we gelijk uitgediscussieerd
Team Spijk Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 De term powertrail komt van een series caches (recentelijk nog 1 tje die in de USA off line is gegaan) die had pad volgt van een Power lines (elektra kabels boven de grond) of dit er 50 100 of meer zijn maakt niet uit Mijn idee van een powertrail Enne BaJo: wanneer leg je dat Pieterpadje aan? Ik wil m op mn verlanglijstje zetten.... Team Spijk
Track_leader Geplaatst 21 februari 2011 Geplaatst 21 februari 2011 ja das flauw track leader.Nu zijn we gelijk uitgediscussieerd LOL ik kan niet wachten op dat rondje nederland xxl Powertrail in het kwadraat .......
Aanbevolen berichten