Spring naar bijdragen

Niet Gevonden - Wel Gevonden


rendieren

Aanbevolen berichten

Hoi, Onze vraag is de volgende: Wij hebben een multicache gelopen, maar hem nog niet kunnen vinden.

Nu log ik die cache als niet gevonden. De volgende keer gaan we weer naar die cache om hem (hopelijk) wel te vinden.

Is het nu de bedoeling om een geheel nieuwe log te schrijven, of moeten we de bestaande log wijzigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zou een nieuwe log maken door middel van knippen / plakken en de tekst een beetje aanpassen. Hoef je niet alles opnieuw te schrijven.

De not find (of note) kun je dan weghalen.

Of je maakt gewoon een geheel nieuwe.

 

Het is keuzes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat de not-found gewoon staan. Het feit dat ik toen niets gevonden had, verandert niet. Er is dus geen reden de not-found weg te halen. Ook aan een not-found kan een mooi verhaal zitten, dus ook de not-found logs waardeer ik. Als ik de cache later wel vind, is dat weer een nieuwe verhaal, wat een aparte log waard is.

bewerkt door wirholt
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik laat mijn not-founds ook staan.

Een not-found kun je enerzijds schrijven om de cache-eigenaar erop te attenderen dat er mogelijk iets mis is met de cache,

anderzijds is het ook gewoon het verhaal van (de belevenis van) de dag.

Leuk voor de cache-eigenaar om te lezen wat je hebt meegemaakt, maar ik zie het ook vooral als een soort dagboekje voor mezelf.

Om later nog eens na te lezen en ik zet er vaak ook de foto's van die dag bij. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om voor mij vage reden lijkt het wel of er in Nederland geen DNF mogen bestaan. Als mensen de cache niet kunnen vinden merk je dat doordat deze een tijd niet gelogd is i.p.v. een DNF.

In jou voorbeeld, gewoon de DNF laten staan. Je beleving zoals toen beschreven hoort daar bij. Later gevonden dan schrijf je een nieuw verhaaltje bij je found (vaak een stuk korter omdat je niet heel de multi hebt gedaan en dus minder hebt meegemaakt). Wat ook kan is een verwijzing in je latere log naar de eerdere log.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...