Spring naar bijdragen

Cache Bij De 2E Coentunnel


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Heel graag vraag ik jullie hulp bij het volgende:

 

Vandaag ontvangen wij een ticket met daarin het onderstaande tekst:

 

We hebben uw potje met inhoud gevonden onder de boom bij de zuiderlijke toerit van de Coentunnel, nabij het dienstgebouw. wij zullen vanavond deze boom verwijderen ivm de werkzaamheden van de 2de coentunnel te amsterdam. Dit houd ook in dat dit gps punt binnen ons bouw terrein zal gaan vallen. Mocht u het potje met strookjes willen komen ophalen is dat mogelijk in de witte bouwkeet (westerhoofd 10).

 

Wie van jullie kan me vertellen om welke cache dit gaat of herkent wellicht zijn eigen cache in deze plek??

 

Zou leuk zijn als we langs deze weg deze cache weer weten te verenigen met zijn of haar eigenaar!

 

Attila de Hunt van het team 'Opsporing verzocht' B) !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Erg leuk dat er zoveel moeite wordt gedaan voor deze cache Zowel door het bedrijf als door Attila.

 

Dat is het zeker !

 

We krijgen trouwens met enige regelmaat tickets binnen op de helpdesks die over caches gaan, zowel gevonden, als overlast, of meegenomen ( zelfs door de politie !) etc.

De vrijwilligers van de helpdesk doen in alle gevallen hun uiterste best om vervolgens dan de zaken op te lossen en de CO en vinder/klager etc bij elkaar te brengen. Soms achter de schermen en zoals nu, via het forum.

 

Zo, een beetje reclame voor ons zelf mag ook wel eens :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik rijd er deze week wel even langs!

 

Heel fijn heracross! Ik heb inmiddels de vermoedelijke eigenaar gemaild, naar aanleiding van de post van de Brouwertjes, en daar ook gemeld dat jij er van de week even langs wilt gaan!

 

Ben benieuwd of we de zaak opgelost hebben samen :dribble: !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaak is opgelost: de cache is van mij. Vandaag van Attila een mail gekregen en direct met het projectteam 2e Coentunnel contact opgenomen. Waarschijnlijk heb ik morgen tijd om 'm op te halen. Daarna zal ik kijken of er een tijdelijke andere locatie gezocht kan worden. Als de 2e tunnel gereed is gaat-ie wellicht terug, maar dat duurt nog wel even. Ik heb in ieder geval de uitvoerder bedankt voor zijn attente bericht, en het feit dat hij de cache zolang getolereerd heet. De cache lag er feitelijk al voordat de bouw begon: de uitvoerder is er op een gegeven moment achter gekomen en heeft toen een grap uitgehaald door de vinders voor een bewakingscamera te laten dansen... Ach, da's altijd nog beter dan dat-ie de cache in het Noordzeekanaal had gedumpt.

 

doofie

bewerkt door doofie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de cache inmiddels opgehaald, met dank aan de uitvoerder. Overigens bleek aan de hand van het briefje dat bij de cache was gevoegd dat de grap met het dansje voor de camera niet van hem was, maar van de mensen die boven de Coentunnel in het bewakingsgebouw zitten. ik zal wel eens navragen of de beelden er nog zijn, maar meestal worden die na 48 uur vernietigd heb ik begrepen.

 

doofie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...