GoudHaartje Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Wauw, goed gedacht, ik ga zo eens zoeken in mijn naaldenvoorraad. Is er zoiets als een 'Handige Hulpmiddelen" draadje. Dat lijkt me best handig
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Een tip voor de zelf-makers van die miezerig kleine nano logrolletjes: gebruik als kern een stukje van een plastic zak sluiter (vuilniszak) draadje. Daar kan je het logrolletje aan vast plakken. Verder: de goodiesshop heeft momenteel weer setjes kant en klare nano logrolletjes.
Wad-Seekers Geplaatst 3 april 2012 Auteur Geplaatst 3 april 2012 Mijn nano-roller is vanaf heden ook als goodie te vinden. Ik heb visitekaartjes ontworpen waar ik ze op plak. 2
post@co Geplaatst 3 april 2012 Geplaatst 3 april 2012 die zijn leuk...wanneer kom je in de buurt van Groningen cachen
getzie family Geplaatst 3 april 2012 Geplaatst 3 april 2012 Ziet er goed uit Titus, heb je het patent ook ?
Wad-Seekers Geplaatst 3 april 2012 Auteur Geplaatst 3 april 2012 Ziet er goed uit Titus, heb je het patent ook ? Misschien zit er wel patent op die borduurnaalden :-) Ik heb zelf geen patent nodig ;-) Ik had al eerder een 'zelf maak receptje' gepost.
antarctica Geplaatst 3 april 2012 Geplaatst 3 april 2012 Erg fraai visitekaartje met tool! De tool is mooier dan die verdraaide nano's! Ik zou het erg leuk vinden zo'n tool als goodie in een cache aan te treffen; stop je ze in caches? Antarctica
Linkalovers Geplaatst 3 april 2012 Geplaatst 3 april 2012 (bewerkt) "...Steek rol midden in OOG ???" @Wad-Seekers: maar even serieus, een prima idee 3 april 2012 bewerkt door Linkalovers
Wad-Seekers Geplaatst 3 april 2012 Auteur Geplaatst 3 april 2012 Ik zou het erg leuk vinden zo'n tool als goodie in een cache aan te treffen; stop je ze in caches? Ja. Ik gebruik ze als mijn persoonlijke goodie. Net zoals sommigen een houten coin droppen, of een ander ding.
Wad-Seekers Geplaatst 3 april 2012 Auteur Geplaatst 3 april 2012 "...Steek rol midden in OOG ???" Nou, die is door het oog van de naald gekropen ;-) Maar als je een rol in je oog steekt doet het niet veel pijn hoor. De naald; als je die in je oog steekt is het een ander verhaal!
Aanbevolen berichten