Oemoemenoetjes Geplaatst 12 augustus 2013 Geplaatst 12 augustus 2013 Is dat niet bij het tabblad algemeen en dan als keuze "heeft gebruikersnotities ja / nee"
kalkendotters Geplaatst 12 augustus 2013 Geplaatst 12 augustus 2013 Zet daarvoor in het 'where' tabblad: gcnote<>'' Dan krijg je alle caches waar een commentaar is ingevuld via de geocaching.com website notes 1
dagger38 Geplaatst 12 augustus 2013 Geplaatst 12 augustus 2013 In verband met een macro voor de note's Notes van GC naar GSAK en notes van GSAK naar GC Ik plaats mijn note in gsak en stuur deze met die macro naar GC http://gsak.net/board/index.php?showtopic=21201 dagger 1
Lighthouse777 Geplaatst 12 augustus 2013 Geplaatst 12 augustus 2013 Mijn ervaring is dus dat dan niet alles mee komt.Veel heb ik toch zelf moeten doen en nu dus zorgen dat ik het bijhoud.
DanPan Geplaatst 12 augustus 2013 Geplaatst 12 augustus 2013 (bewerkt) Mijn ervaring is dus dat dan niet alles mee komt. Veel heb ik toch zelf moeten doen en nu dus zorgen dat ik het bijhoud. Zorg ervoor dat je de juiste toetsen van de macro gebruikt: OK - tekst in de tekstbox -> GC.com Personal cache note en GSAK Geocaching.com Note Personal Cache Note To GSAK Note - GC.com Personal cache note -> GSAK User Notes GSAK Note to Personal Cache Note - GSAK User Notes -> GC.com Personal cache note Refresh - GC.com Personal cache note -> GSAK Geocaching.com Note 12 augustus 2013 bewerkt door DanPan
Team Helmpies Geplaatst 13 augustus 2013 Geplaatst 13 augustus 2013 Zet daarvoor in het 'where' tabblad: gcnote<>'' Dan krijg je alle caches waar een commentaar is ingevuld via de geocaching.com website notes Dank! Dit is precies wat ik nodig heb. Is er ook een manier om dit op te slaan? of moet ik dit steeds opnieuw intypen?
kalkendotters Geplaatst 13 augustus 2013 Geplaatst 13 augustus 2013 Een gemaakte filter kun je 'opslaan' onder een naam. Vervolgens kun je die filters eenvoudig weer selecteren en grbuiken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden