dirklensink Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 Hallo ik probeer om Mapsource op de 2de laptop te dowloden maar het dowloden wil wel maar met open wil ,is dit optelossen of moet ik hier mee leven ? alvast bedankt dirklensink
0 antarctica Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 Ik heb je vraag nu een keer of 10 gelezen, maar ik snap er niets van. Wil je 'm zelf nog een keer lezen en opnieuw stellen? Antarctica
0 Lepman Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 Hij vraagt volgens mij of hij na het downloaden van mapsource op z'n 2e laptop met open wil moet leven of dat het nog op te lossen is.
0 antarctica Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 O, nu snap ik het; ik leef al m'n hele leven met open wil. Is geen probleem. Antarctica
0 thex Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 Ahaah, wel gedownlod maar niet geinstalled. Kannie opennie dannie.
0 Cernunnos Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 Hmmm lekker welkom zo op dit forum. Dan maar vanaf deze kant, welkom op het forum. Zoals al eerder wordt gevraagd, zou je misschien je vraag wat exacter kunnen formuleren zodat we je verder kunnen helpen? Wat ik zo nog wel kan vertellen is dat als je bij Garmin mapsource download het gaat om een update, je zult dus eerst de versie vanaf je cd moeten installeren. Succes!!!
0 Team Professor X Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 Waarbij de hamvraag is, wat staat er op de 1e laptop?
0 hendrikus Geplaatst 22 januari 2011 Geplaatst 22 januari 2011 (bewerkt) Wat ik zo nog wel kan vertellen is dat als je bij Garmin mapsource download het gaat om een update, je zult dus eerst de versie vanaf je cd moeten installeren. Hoezo cd? Je haalt hier de beschrijving hoe je mapsource bij Garmin verkrijgt. Voorts haal je hier het benodigde kaartmateriaal van Open street Maps. 22 januari 2011 bewerkt door hendrikus
0 Cernunnos Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 (bewerkt) kijk dat zijn nog eens antwoorden waar men wat aan heeft. Een mooie manier om het installeren van mapsource zonder cd/dvd te omzeilen Ik heb de linkjes die in de post van Hendrikus staan hieronder even opnieuw neergezet want daar zaten een paar foutjes in. Dus met dank aan Hendrikus: Voor de beschrijving hoe je mapsource kunt downloaden met een omweg klik HIER En voor een beschrijving van open streetmaps en het downloaden van kaarten klik HIER 23 januari 2011 bewerkt door Cernunnos linkje hersteld, thex bedankt.
0 Peetee Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 (bewerkt) Cernunnos, het eerste linkje mist ... 23 januari 2011 bewerkt door Peetee
0 Gast JackHoe Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 Dus met dank aan Hendrikus: Voor de beschrijving hoe je mapsource kunt downloaden met een omweg klik HIER Zowel de link van Hendrikus als de hier gequote werken bij mij niet en ik ben wel nieuwschierig wat het resultaat van de link moet zijn. Ligt het aan mij, of zit er toch nog een foutje in?
0 thex Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 (bewerkt) De link beschrijft download van mapsource. Zonder kaart laat deze zich namelijk niet installeren, dus worden er 3 truken voorgesteld om dat wel te doen. O.a. een kaart in de registry veinzen. Edit: een werkende link toegevoegd Klik 23 januari 2011 bewerkt door thex
0 Gast JackHoe Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 Dank je voor de snelle toevoeging van een werkende link .
0 Grizzly-man Geplaatst 23 januari 2011 Geplaatst 23 januari 2011 Vorige week heb ik ook mapsource voorzien van een nieuwere versie. Zit onder de knop controleren op update's bij mapsource. Als dit uitgevoerd wordt kunnen de kaarten niet meer gelezen worden. De kaarten waar men een licentie voor heeft moeten dan ook ge-upgrade worden. Wanneer dit gebeurt is en de kaarten ge-unlocked zijn, werkt alles weer.
Vraag
dirklensink
Hallo
ik probeer om Mapsource op de 2de laptop te dowloden maar het dowloden wil wel maar met open wil ,is dit optelossen of moet ik hier mee leven ?
alvast bedankt
dirklensink
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten