ronnie Geplaatst 28 januari 2004 Share Geplaatst 28 januari 2004 Wordt het vanavond uitgezonden op TV Drenthe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SplinterTeam Geplaatst 28 januari 2004 Share Geplaatst 28 januari 2004 Ja het is vanavond op RTV Drenthe (herhaling ieder uur) misschien kan iemand het Tapen ik wil het wel omzetten naar CD of DVD of krijgt Teco een kopie. heb zelf geen Videorecorder groeten, SplinterTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 januari 2004 Share Geplaatst 28 januari 2004 Ik heb net de reportage bekeken, met Marjo en Teco in een uitstekende hoofdrol! Complimenten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teco Geplaatst 28 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2004 Ik heb de radio-opname intussen bijna op mijn web-pages. http://home.wanadoo.nl/teco.boot/geocachin.../tweelingen.mp3 De TV opname staat wel op tape, het is wat lastiger in computer of internet formaat te gieten. Maar wie weet gaat dit gebeuren! Als iemand in de buurt kan helpen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SplinterTeam Geplaatst 28 januari 2004 Share Geplaatst 28 januari 2004 Hallo Teco, zoals ik al eerder zei; als iemand het op band aanbied kan ik het laten omzetten naar VCD of DVD (kostenloos) Ik wil het ook wel in divX en mpg formaat laten maken zodat je het op het internet kunt zetten. groeten SplinterTeam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teco Geplaatst 28 januari 2004 Auteur Share Geplaatst 28 januari 2004 De uitzendingen van regionale omroepen worden vaak herhaald in -NL net-. Dit programma wordt iedere werkdag uitgezonden vanaf 16.05 op Nederland 1. Misschien een paar weken lang de video (als je er een hebt) op scherp zetten tot je het item hebt gevangen? Maar mbv Splinter zullen we vast wel tot een andere oplossing komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 28 januari 2004 Share Geplaatst 28 januari 2004 Ik heb de radio-opname intussen bijna op mijn web-pages. http://home.wanadoo.nl/teco.boot/geocachin.../tweelingen.mp3 Access denied -------------------------------------------------------------------------------- This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day. The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time. Door de drukte kan ik er even niet bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
remco.1971 Geplaatst 28 januari 2004 Share Geplaatst 28 januari 2004 zelfs na middernacht doet ie nog overloaded zijn.... Groeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 29 januari 2004 Share Geplaatst 29 januari 2004 Ik wil het ook wel in divX en mpg formaat laten maken zodat je het op het internet kunt zetten. wij wachten vol spanning af,ben wel benieuwd naar de tv reportage gr twinlife(die geen RTV drenthe kan ontvangen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoman Geplaatst 29 januari 2004 Share Geplaatst 29 januari 2004 Geen overload meer. Teco.... perfect gedaan! Helder verhaal. Mooie Geocaching promotie. Ik zal vanavond de file op de .nl en een link op de index zetten. (Onze hosting provider kent geen max download.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoGerard Geplaatst 29 januari 2004 Share Geplaatst 29 januari 2004 Er was vanmiddag om 1700 uur een TV programma op TV-NH over geocaching. Helaas zette ik mijn TV te laat aan en wist dus niet wie het waren en waar de rapportage gefilmd is. Wie zijn dit geweest ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 29 januari 2004 Share Geplaatst 29 januari 2004 Volgens mij is dit het programma NL-Net. Hier herhaalt men van diverse regionale zenders item's. Het kan dus zijn dat een herhaling is van TV-Noord. Team teco geloof ik. Zie begin van draadje. Jurgen & Co Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
teco Geplaatst 13 februari 2004 Auteur Share Geplaatst 13 februari 2004 Ik kreeg een grappig mailtje van een vriendin waarin ze beschreef hoe haar vader voor de tv zat te dutten, maar als gestoken door een wesp opveerde toen hij ineens de stem hoorde van Marjo, de vriendin van zijn dochter. Het programma waarbij hij was weggedut was NL-Net, maar hij werd wakker toen het item van geocaching aan de orde kwam. Dit heb ik altijd al graag gewild: een tv-show met de titel: "SLAPEN JULLIE AL? DAN GAAN WE DAAR NU WAT AAN DOEN!!!" Alleen had ikzelf een hardrock-programma in gedachten, geen programma over geocaching... Ach, kleinigheidje heb je toch... De URL staat hier onder. Graag niet allemaal tegelijk, daar dit tegen een zekere fair usage policy in gaat. Tijd om een media-archief in te richten, vinden jullie niet? Wel een DivX gebruiken, staat op http://download.divx.com/divx/DivX511Bundle.exe . http://home.planet.nl/~boot0454/tv-drenthe.avi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 februari 2004 Share Geplaatst 14 februari 2004 Ik heb het fillmpje gedownload, en het start goed, maar na een 10-15 seconden stopt het en geeft Windows Media Player aan dat het bestand beschadigd is. Met de DivX-player wil het ook niet. Ik krijg dan al snel een blue screen. (Win XP Home) Hebben meer mensen hier last van ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 14 februari 2004 Share Geplaatst 14 februari 2004 Hier hetzelfde probleem als Peetee, dacht dat al ik de boel niet goed geinstalleerd had. Ben benieuwd naar de oplossing, had het graag willen zien. Marja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden