Spring naar bijdragen

Op de radio!


teco

Aanbevolen berichten

Vanmiddag zijn we op pad geweest met mensen van radio Noord: Henk Oosterhuis en Wiebren Klijnstra. Ze wilden een reportage maken voor Radio Noord over geocaching, daarom hebben we gezamelijk de Groningse cache Ruiten AA gedaan. Gezellig gebabbeld.

Dit gesprek wordt door Wiebren terug gebracht tot een item van 8 minuten; het wordt maandag 26 januari om 12.30 uitgezonden op Radio Noord, 97.5 FM.

 

Na een paar dagen krijgen wij een kopie van de uitzending, we zullen weldra linkjes maken zodat iedereen die het wil, alles ook kan beluisteren.

 

Fijn dat geocaching ook eens wordt belicht vanuit het oogpunt van de cachers!

 

Op de cache Ruiten AA is bij onze note een foto te bekijken: Henk, Wiebren en Marjo en de microfoon met een wel zeer grote aaibaarheidsfactor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

leuk man dat het op radio noord komt,komen de mensen in de provincie groningen ook eens te weten wat geocaching is

volgen mij zijn er niet zoveel geocacher in de provincie en zeker niet in het noord-oosten.

twinlife zit zeker bij de radio om 12.30uur.

 

 

 

gr twinlife (die niet zoveel geocachers kent in groningen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leuk man dat het op radio noord komt,komen de mensen in de provincie groningen ook eens te weten wat geocaching is

volgen mij zijn er niet zoveel geocacher in de provincie en zeker niet in het noord-oosten.

twinlife zit zeker bij de radio om 12.30uur.

 

 

 

gr twinlife (die niet zoveel geocachers kent in groningen)

Wellicht een idee om eens een poll te lanceren uit welke provincie men komt?

 

Ben ikzelf ook wel nieuwsgierig naar. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit staat er op tvnoord tekst:

 

Zoek de schat met ‘geocaching’

GRONINGEN - ‘Geocaching’ oftewel schatzoeken via de satelliet wordt steeds populairder.

 

Ook Noorderlingen blijken al verwoede schatzoekers. Zo mag de 46-jarige Teco Boot uit Schoonloo zich de beste geocacher van het land noemen. Hij zocht dit weekend naar zijn 667ste cach. Geocaching is een uit Amerika overgewaaide zoeksport, waarbij via internet en de satelliet aan de hand van coördinaten naar schatten wordt gezocht. Boot denkt dat geocaching de komende jaren een enorme vlucht zal nemen.

 

Nederlands kampioen geocaching Teco Boot uit Schoonloo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit staat er op tvnoord tekst:

 

Zoek de schat met ‘geocaching’

GRONINGEN - ‘Geocaching’ oftewel schatzoeken via de satelliet wordt steeds populairder.

 

Ook Noorderlingen blijken al verwoede schatzoekers. Zo mag de 46-jarige Teco Boot uit Schoonloo zich de beste geocacher van het land noemen. Hij zocht dit weekend naar zijn 667ste cach. Geocaching is een uit Amerika overgewaaide zoeksport, waarbij via internet en de satelliet aan de hand van coördinaten naar schatten wordt gezocht. Boot denkt dat geocaching de komende jaren een enorme vlucht zal nemen.

 

Nederlands kampioen geocaching Teco Boot uit Schoonloo

Bij mij werkte de link niet maar onderstaande wel:

 

http://www.rtvnoord.nl/ftp/realaudio/02ffbdc0.rm 332KB 2:41min

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met welk programma luisteren jullie die link/ dat bestand af.

Zowel RealPlayer  als Windows Media Player  geven bij mij een foutmelding :yes: .

 

gr

 

SplinterTeam(004)

RealOne Player werkt hier goed. Het je al geprobeert om het bestand te downloaden via mijn link en dan vanaf je PC af te spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...