Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een vraag. Bij Wiekentmiljonairs worden er steeds na een aantal waypoints (en soms per waypoint) een mysterie weggegeven. Zijn er meer wherigo's of multi's die zoiets hebben?

Geplaatst

De voorbeelden zijn niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat bij een multi of wherigo elke, of bijna elke, waypoint een kokertje is met een volgende coördinaat of een vraag voor een volgende coördinaat plus een logboek.

Geplaatst (bewerkt)

Wat ik bedoel is dat bij een multi of wherigo elke, of bijna elke, waypoint een kokertje is met een volgende coördinaat of een vraag voor een volgende coördinaat plus een logboek.

Volgens mij bedoel je gewoon een multi met een puzzel-component, waarbij de puzzel-opgave steeds is 'verpakt' in een doos(je).

Klopt dat?

Daar zijn er vele van.

Bijvoorbeeld AfgeBAAKend: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1KM9R , en een aantal nachtcaches.

bewerkt door BigFurryMonster
Geplaatst

volgens mij is het systeem zoals bij wiekentmiljonairs tamelijk uniek in Nederland. Wij zijn het in ieder geval nooit ergens anders tegen gekomen.

Het enige wat een beetje in de buurt komt is bij de wherigo GC1DMAJ Staphorsterbos hierbij kun je onderweg een extra puntje verdienen: GC1DNK0 Puntje erbij? Vroeger had je er nog eentje bij: GC1DY3K Nog een puntje erbij. Maar die zit in het archief.

Maar het systeem koker met vraag voor koker 2 en logboek voor koker 1 enz heb je bijna nergens

Geplaatst

Je wilt dus eigenlijk series doen waar je afzonderlijke caches moet doen voor een eindcache?

Het dichtste wat er mij betreft op lijkt zijn de seriecaches hieronder. Bij deze series sluiten de afzonderlijke caches mooi op elkaar aan zodat je ze in één keer kan doen:

- Ouddorp per fiets (13 korte multi's met een mystery als bonus)

- Rondje Goeree per fiets (8 korte multi's, 2 extra mysteries tussendoor en een mystery als bonus).

- Snuffeldoos & *BaJo* spelen een spelletje (8 puzzel mysteries met een fysieke cache en een bonus mystery).

Maar er zijn vast meer van dit soort caches.

• 3 weeks later...
Geplaatst

De serie Vissen Oosterplas (#1 : GC2AE4E) is misschien ook iets wat je bedoelt. Het zijn er 'maar' vijf, maar in elke cache vind je een aanwijzing voor een volgende.

Net als bij Cachter op de weg. Maar die serie verdwijnt zeer binnenkort in het archief als hij niet geadopteerd wordt...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...