Spring naar bijdragen

Foto's In Firefox


Zjurt

Aanbevolen berichten

Ben ik de enige; maar sinds kort krijg ik niet alle foto's te zien in Firefox en wel in IE8.

Ook bij het opstartscherm van geocaching.com bijvoorbeeld geen avatar en wat vervelender is, bij de caches dus ook niet.

Iets van GC of van Firefox??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geen last van.

Wel heb ik soms dat ik een reload moet doen om kaartjes zichtbaar te maken.

 

Daar heb ik ook last van en ik gebruik ook nog wel eens greasemonky voor gcvote en de vip list en wat extra kaart opties en dat werkt momenteel ook niet lekker

 

Dit alles is ontstaan bij een paar update's terug van .com

 

weet iemand een oplossing??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit verschijnsel (ook op andere webpagina's) kan liggen aan de cache (jawel) van Firefox. Het helpt dan om te doen Extra -> Opties -> Netwerk -> Nu wissen, en dan Huidige pagina vernieuwen (blauwe ronde pijl op de werkbalk). De Add on Clear Cache doet met één klik hetzelfde (op het Huidige pagina vernieuwen na, dat moet daarna nog wel). Met de Add on Better cache kun je instellen dat Geocaching.com niet meer gecachet wordt.

 

Verder: Greasemonkey-scripts (GCVote, GCTidy enz.) zo mogelijk updaten. De Greasemonkey-scripts vertragen overigens het volledig laden van de pagina altijd wel, daar is niet veel aan te doen (behalve dan geen of zo weinig mogelijk scripts gebruiken). Je kunt controleren of het aan deze scripts ligt door Greasemonkey even helemaal uit te zetten en dan een pagina te laden.

bewerkt door Lemon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit verschijnsel (ook op andere webpagina's) kan liggen aan de cache (jawel) van Firefox. Het helpt dan om te doen Extra -> Opties -> Netwerk -> Nu wissen, en dan Huidige pagina vernieuwen (blauwe ronde pijl op de werkbalk). De Add on Clear Cache doet met één klik hetzelfde (op het Huidige pagina vernieuwen na, dat moet daarna nog wel). Met de Add on Better cache kun je instellen dat Geocaching.com niet meer gecachet wordt.

 

Dit heeft geholpen hij doet het nu gewoon weer zoals het hoort.

Dankje voor deze info

Alleen dat add on clear cache en add on better cache kan ik niet vinden ik draai een nederlands versie van ff

 

wat betreft greasemokey scrips dat had ik al gedaan daar lag het niet aan bij de meeste scrips die ik gebruik op een na die is stuk na de laatste update van .com ben ik nu net achter gekomen

groeten alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen last van.

Wel heb ik soms dat ik een reload moet doen om kaartjes zichtbaar te maken.

 

Daar heb ik ook last van en ik gebruik ook nog wel eens greasemonky voor gcvote en de vip list en wat extra kaart opties en dat werkt momenteel ook niet lekker

 

Dit alles is ontstaan bij een paar update's terug van .com

 

weet iemand een oplossing??

Dat heb ik ook, ik krijg gcvote bij inloggen dubbel te zien. Na elke log van een cache komt gcvote er een keer extra bij. Dus na 1 log heb ik gcvote al 3x zichtbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat heb ik ook, ik krijg gcvote bij inloggen dubbel te zien. Na elke log van een cache komt gcvote er een keer extra bij. Dus na 1 log heb ik gcvote al 3x zichtbaar.

Dat komt omdat je dan een verouderde versie van gcvote hebt. De nieuwste is 2.3f. Bij elke update van groundspeak moet je de nieuwste versie downloaden. Dan werkt het altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...