Zjurt Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 Ben ik de enige; maar sinds kort krijg ik niet alle foto's te zien in Firefox en wel in IE8. Ook bij het opstartscherm van geocaching.com bijvoorbeeld geen avatar en wat vervelender is, bij de caches dus ook niet. Iets van GC of van Firefox??
silkwood Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 Ik heb dat probleem niet, misschien de optie 'afbeeldingen automatisch laden' bij tabblad 'inhoud' aanvinken?
Tovenaartje Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 Mijn firefox heeft nergens last van.
ikke Geplaatst 25 december 2010 Geplaatst 25 december 2010 Geen last van. Wel heb ik soms dat ik een reload moet doen om kaartjes zichtbaar te maken.
Zjurt Geplaatst 25 december 2010 Auteur Geplaatst 25 december 2010 Ik heb dat probleem niet, misschien de optie 'afbeeldingen automatisch laden' bij tabblad 'inhoud' aanvinken? Ja, bijna... Om de een of andere reden stond daar "http://www.geocaching.com" als uitzondering opgevoerd. Het is weer hersteld..bedankt voor het meedenken
AJKwak Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 Geen last van. Wel heb ik soms dat ik een reload moet doen om kaartjes zichtbaar te maken. Daar heb ik ook last van en ik gebruik ook nog wel eens greasemonky voor gcvote en de vip list en wat extra kaart opties en dat werkt momenteel ook niet lekker Dit alles is ontstaan bij een paar update's terug van .com weet iemand een oplossing??
Lemon Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 (bewerkt) Dit verschijnsel (ook op andere webpagina's) kan liggen aan de cache (jawel) van Firefox. Het helpt dan om te doen Extra -> Opties -> Netwerk -> Nu wissen, en dan Huidige pagina vernieuwen (blauwe ronde pijl op de werkbalk). De Add on Clear Cache doet met één klik hetzelfde (op het Huidige pagina vernieuwen na, dat moet daarna nog wel). Met de Add on Better cache kun je instellen dat Geocaching.com niet meer gecachet wordt. Verder: Greasemonkey-scripts (GCVote, GCTidy enz.) zo mogelijk updaten. De Greasemonkey-scripts vertragen overigens het volledig laden van de pagina altijd wel, daar is niet veel aan te doen (behalve dan geen of zo weinig mogelijk scripts gebruiken). Je kunt controleren of het aan deze scripts ligt door Greasemonkey even helemaal uit te zetten en dan een pagina te laden. 26 december 2010 bewerkt door Lemon
ikke Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 Ik heb inderdaad het idee dat het gekomen is na een update een tijdje terug van Gc.com.
AJKwak Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 Dit verschijnsel (ook op andere webpagina's) kan liggen aan de cache (jawel) van Firefox. Het helpt dan om te doen Extra -> Opties -> Netwerk -> Nu wissen, en dan Huidige pagina vernieuwen (blauwe ronde pijl op de werkbalk). De Add on Clear Cache doet met één klik hetzelfde (op het Huidige pagina vernieuwen na, dat moet daarna nog wel). Met de Add on Better cache kun je instellen dat Geocaching.com niet meer gecachet wordt. Dit heeft geholpen hij doet het nu gewoon weer zoals het hoort. Dankje voor deze info Alleen dat add on clear cache en add on better cache kan ik niet vinden ik draai een nederlands versie van ff wat betreft greasemokey scrips dat had ik al gedaan daar lag het niet aan bij de meeste scrips die ik gebruik op een na die is stuk na de laatste update van .com ben ik nu net achter gekomen groeten alex
Tornado Bram Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 Geen last van. Wel heb ik soms dat ik een reload moet doen om kaartjes zichtbaar te maken. Daar heb ik ook last van en ik gebruik ook nog wel eens greasemonky voor gcvote en de vip list en wat extra kaart opties en dat werkt momenteel ook niet lekker Dit alles is ontstaan bij een paar update's terug van .com weet iemand een oplossing?? Dat heb ik ook, ik krijg gcvote bij inloggen dubbel te zien. Na elke log van een cache komt gcvote er een keer extra bij. Dus na 1 log heb ik gcvote al 3x zichtbaar.
Waldio Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 Dat heb ik ook, ik krijg gcvote bij inloggen dubbel te zien. Na elke log van een cache komt gcvote er een keer extra bij. Dus na 1 log heb ik gcvote al 3x zichtbaar. Dat komt omdat je dan een verouderde versie van gcvote hebt. De nieuwste is 2.3f. Bij elke update van groundspeak moet je de nieuwste versie downloaden. Dan werkt het altijd.
AJKwak Geplaatst 26 december 2010 Geplaatst 26 december 2010 @Tornado Bram Wat Waldio zegt klopt in samen werking met wat Lemon moet het opgelost zijn hielp bij mij ook groeten Alex
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden