Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil me graag per 1 januari 2011 aanmelden als premium member,. werk alle stappen door en geef te kennen te betalen met een mastercard.,na vermelding van alle gegevens krijg ik steeds de mededeling:DECLINED

wie weet wat dit betekent en hoe dit opgelost kan worden

Geplaatst (bewerkt)

Had hetzelfde probleem in April dit jaar.

Het kan zijn dat de beveiliging van Mastercard iets tegenvallend vind in de combinatie in je gegevens.

Bijvoorbeeld accepteerd de webwinkel van Lush.nl mijn Mastercard niet (andere kaarten en ideal wel), maar de webwinkel van Lush.co.uk heeft geen enkel probleem ermee. Geen van beide (MC of L) heeft kunnen (willen?) uitzoeken wat het probleem is. Aan de secucode ligd het iig niet.

De tip boven is zeker een goede. Of, indien mogelijk, met een ander kaart proberen. Ik heb het toen dan met Visa geprobeerd, dat werkte dan wel.

Edit: Quote verwijderd

bewerkt door harraps
Geplaatst (bewerkt)

Er schijnt momenteel 'iets aan de hand' te zijn bij Groundspeak v.w.b. de betalingen en het vaststellen van de expiration date. Ik heb Grounspeak hier vorige week van op de hoogte gebracht en kreeg onderstaande antwoord.

"Thanks for writing in. I see you renewed on 16 Dec 2010. We were transitioning to a different payment system at the time and the expiration date is currently incorrect for your account and other transactions around that time."

Wellicht dat de overgang naar een ander betalingssysteem hier de oorzaak van zou kunnen zijn. Maar je zou natuurlijk een e-mail kunnen sturen naar Groundspeak en om uitleg kunnen vragen.

edit; typo

bewerkt door parreg
Geplaatst

Ik heb vorige week mijn lidmaatschap verlengd met een Mastercard. Dat ging prima. Omdat ik geen credit card heb, heb ik gekeken om het via de shop te bestellen, hier kun je met Ideal betalen. Toch heb ik besloten om iemand te vragen het voor mij te betalen via een credit card, want via de shop betaal ik in Euro's en via .com in USD, dat scheelt behoorlijk in de kosten. Ik zou het eens navragen mij Mastercard?

Geplaatst (bewerkt)

Van de week nog verlengd met PayPal, gewoon in Euro's, goede wisselkoers en voor 22 euro weer een jaartje premium :thumbup:

bewerkt door mmjjt
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...