Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

:beerchug: RvU en de andere prijswinnaars.......van harte gefeliciteerd met jullie mooie maandprijs!

Ik hoop dat iedereen zo actief blijft de komende maanden met het verplaatsen van de racers. Daar profiteren wij uiteindelijk allemaal van.

Mijn racecoin neemt voor de eerste keer deel en ik wil hier onze organisator & raceleider een GROOT COMPLIMENT geven voor de wijze ,waarop hij alles in goede banen leidt :thumbup:

bewerkt door Lemfisk
Geplaatst

Alle drie prijswinnaars, VAN HARTE GEFELICITEERD.

RvU is alweer in de race voor de volgende, want op 1 februari heeft hij mijn coin gedropt in de Flevopolder (5e provincie).

Inderdaad, je weet van de vorige race: als Rvu een munt "retrieved", hoef je niet bang te zijn, dat hij lang "in the pocket" blijft.

Allemaal succes verder en Wijngemachtigde, Prima!!! :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Lijkt me leuk als iemand een prijs wint die niet aan de race meedoet en een coin verplaatst heeft zonder zich te beseffen dat hij/zij daar iets mee kan winnen.

...

Je wordt op je wenken bedient. Dit was een deel van het antwoord van TK&RR nadat ik ze een email had gestuurd over het winnen van de prijs:

"Wat een leuke verrassing!

Ik heb kortgeleden de site van de geoccoinrace al eens bekeken om te zien of de door ons verplaatste coin het goed doet en ontdekte toen dat er prijzen mee te winnen waren. En als je dan ook nog (voor het eerst) echt iets wint is het nog leuker :)

(...) Alvast bedankt voor het sturen en veel succes met de race."

En nu eens kijken wat we voor februari in de prijzenpot hebben...

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Ter info:

Dit weekend ben ik een paar dagen weg (en hoop nog links en rechts een cache in de Ardennen te doen) en daarom wordt de stand op de automatische piloot bijgewerkt, hetgeen iets langzamer gaat dan men gewend is.

Zondagavond kan ik ws pas weer de verplaatste (en dan nog niet bijgewerkte) coins een 'schop' omhoog geven.

Geplaatst

Hoe kun je dat nu doen? Een heel weekend weg, in het heetst van de strijd...

Je weet toch dat als je een race organiseert dat je dan het hele jaar thuis moet blijven?!?

Zonder gekheid: heel veel plezier in de Ardennen en probeer even niet aan al die racecoins te denken!

Geplaatst

Vergeet even de race en geniet in de Ardennen! Het zij je gegund. Doe veel nieuwe energie op. Ik hoop, dat je mooi weer hebt en veel caches zult vinden.

Geplaatst

En we hebben een nieuwe leider in het klassement!!

Met de drop in de Klompencache is de Race coin 2011 Compass Rose geocoin van Brain and Pinky vandaag op de 1e plek terecht gekomen met maar liefst 9 provincies op de teller!!!

Alles is vanavond weer bijgewerkt. Race on!!

Ja, dat krijg je er van. Even weg van je uitkijktoren naar de Ardennen en de muizen dansen op tafel. ;-)

Geplaatst

Hoop, dat je een fijn weekend hebt gehad, Wijngemachtigde. Het weer zat mee om leuke caches te kunnen vinden. Volgens mij had je je koffers nog niet uitgepakt, toen je je al weer op de race stortte. Geweldig, maar denk ook om jezelf en de jouwen.

Geplaatst

Achter de schermen was er een kleine discussie gaande over de bonuskilometers die waren toegekend aan de coins van Brain and Pinky, de kikkers en Huntpostmus, vanwege de foto's die RvU had gemaakt van al deze coins voor het provinciehuis te Groningen.

De RvU foto's waren gemaakt aan de kant waar het moderne gebouw staat, aan de St. Jansstraat 4. In de ramen staat daar met grote letters PROVINCIEHUIS, zie deze Street View foto. Er was echter een melding dat dit het gemeentehuis van Groningen betrof.

Aan de achterkant, aan het Martinikerkhof, zie deze Street View foto, is het oude gebouw, het originele provinciehuis gevestigd. Daar heeft dit weekend Caveman een aantal coins op de foto gezet.

Omdat er zowel in het oude gebouw als in het moderne gedeelte onderdelen van de provincie zijn gevestigd, omdat er ook op het moderne gebouw 'Provinciehuis' staat, en omdat de coins duidelijk ter plekke zijn geweest, heb ik besloten zowel foto's bij het moderne gedeelte als bij het oude gedeelte goed te keuren voor de bonuskilometers; hetgeen ook geldt voor coins die daar nog op de foto gaan.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...