Tovenaartje Geplaatst 10 januari 2012 Geplaatst 10 januari 2012 Ook hier zijn dit weekeind de prijzen op de deurmat gevallen. Bedankt aan allen die dit mogelijk hebben gemaakt (Guus, verplaatsers, donateurs). Oh ja, en die prijs voor de beste organisator daar zijn wij wel voorstander van hoor.
De Wijngemachtigde Geplaatst 13 januari 2012 Auteur Geplaatst 13 januari 2012 Om de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 helemaal af te ronden is er (opnieuw) een poll geplaatst om te bepalen wie de beste (mooiste, leukste, origineelste) foto heeft gemaakt van een van de racecoins in 2011. Je kunt HIER je stem uitbrengen tot 15 januari 2012. LET OP - NB - LET OP Lees eerst het 1e bericht goed door voordat je op een van de 8 genomineerden klikt, want anders breng je direct een stem uit, en die is onomkeerbaar. In het 1e bericht staan links naar de genomineerde foto's, aan de hand daarvan kun je je keuze maken en vervolgens bovenin het draadje stemmen. Bedankt voor je stem!! Nog maar 3 dagen om te stemmen!!
Caveman en Co Geplaatst 18 januari 2012 Geplaatst 18 januari 2012 Wow, eigenlijk benieuwd naar het verdere verloop en de einduitslag, zie ik vanavond dat 1 van onze foto's is genomineerd.....en ..........nog gewonnen heeft ook!!! Iedereen die op onze foto gestemd heeft wil ik vanaf hier hartelijk danken en de Wijngemachtigde speciaal bedanken voor het organiseren van deze prachtige race. Zonder te overdrijven durf ik wel te beweren dat je het prima voor elkaar had en de race interessant hield voor iedereen, zelfs de mensen die geen deelnemende coin hadden ingestuurd. Nogmaals bedankt iedereen, we voelen ons zeer vereerd. Caveman & Co
De Wijngemachtigde Geplaatst 24 januari 2012 Auteur Geplaatst 24 januari 2012 @Caveman and Co: Ik wacht nog op een adres om de spullen heen te sturen. :dribble: Kijk even in de inbox van je emailaccount.
Heracross Geplaatst 2 oktober 2012 Geplaatst 2 oktober 2012 Het heeft even geduurd, maar het is gelukt, na een omzwerving door Duitsland is de Coin van Heracross na 21 maanden ook over de finish gekomen!!
Aanbevolen berichten