De Wijngemachtigde Geplaatst 28 november 2010 Auteur Geplaatst 28 november 2010 Er zijn inmiddels enkele donaties binnen voor de prijzenpot. Dank daarvoor! Ik houd dat ook bij op de eerste post van dit draadje.
De Wijngemachtigde Geplaatst 28 november 2010 Auteur Geplaatst 28 november 2010 (bewerkt) Tsjonge, van de buren de volgende prijs gedoneerd gekregen: Een gloednieuwe, ongebruikte Magellan eXplorist 610: Ik zeg: nog meer reden om aan de race mee te doen. Zie verderop hoe deze prijs in het geheel gaat passen... 29 november 2010 bewerkt door De Wijngemachtigde
christoffel2010 Geplaatst 28 november 2010 Geplaatst 28 november 2010 Mooie geste, ook nog iets in het verschiet van de 10 jarige? Zou een mooi gebaar zijn? Deze mooie prijzen zie je niet vaak voorbij schuiven.
christoffel2010 Geplaatst 28 november 2010 Geplaatst 28 november 2010 Ik weet niet wie hier Jos heet, ik niet, ik heet Chis, vandaar mijn naam christoffel. 2010 omdat ik toen in aanraking kwam met geocaching.nl, .com kende ik al langer, bestaat ook al veel langer dan de .nl site. Cache doe ik al sinds 2003, heb nooit de behoefte gevoeld om als kudde dier ergens anders te loggen als in het alom bekende logboek. Dus ik zou zeggen doe er mee wat jullie willen, maar ik heb niets met ene zekere Jos te maken.
Lepman Geplaatst 28 november 2010 Geplaatst 28 november 2010 (bewerkt) Ik weet niet wie hier Jos heet, ik niet, ik heet Chis, vandaar mijn naam christoffel. 2010 omdat ik toen in aanraking kwam met geocaching.nl, .com kende ik al langer, bestaat ook al veel langer dan de .nl site. Cache doe ik al sinds 2003, heb nooit de behoefte gevoeld om als kudde dier ergens anders te loggen als in het alom bekende logboek. Dus ik zou zeggen doe er mee wat jullie willen, maar ik heb niets met ene zekere Jos te maken. Mooi verhaal Jos! 28 november 2010 bewerkt door Lepman
christoffel2010 Geplaatst 28 november 2010 Geplaatst 28 november 2010 Mooi verhaal of niet, het is voor mij niet meer interessant wat jij denkt, dit ondanks dat ik niet eens weet wie of wat jij bent. Je mag nu denken wat je wil, maar ik ben klaar met je. Doei!!
Lepman Geplaatst 28 november 2010 Geplaatst 28 november 2010 (bewerkt) Dat is wel heel snel! Je zegt dat je alleen in de logboekjes logt, zou je een aantal caches kunnen noemen die je de laatste tijd gedaan hebt? Ik ben erg benieuwd naar welke caches jij mooi en leuk vindt om te doen oeps... dit gaat offtopic... sorry Ontopic: Ik stel een geocoin, munitiekist en microcache met logboek ter beschikking aan de prijzenpot. 28 november 2010 bewerkt door Lepman
Wad-Seekers Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de hoofdprijs buiten proportioneel groot. Daarmee verwordt een grappige wedstrijd tot een serieuze lotterij. De eigenaren kunnen immers niet veel doen om hun coin te laten winnen. Het vergroot de kans op gedoe. En wel in die mate dat ik daar geen zin in heb. Ik meldt me dan ook af voor deze geocoinrace. Jammer dat "de eer" en wellicht een bijzondere coin niet voldoende zijn.
De Wijngemachtigde Geplaatst 29 november 2010 Auteur Geplaatst 29 november 2010 Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de hoofdprijs buiten proportioneel groot. Daarmee verwordt een grappige wedstrijd tot een serieuze lotterij. De eigenaren kunnen immers niet veel doen om hun coin te laten winnen. Het vergroot de kans op gedoe. En wel in die mate dat ik daar geen zin in heb. Ik meldt me dan ook af voor deze geocoinrace. Jammer dat "de eer" en wellicht een bijzondere coin niet voldoende zijn. Ten eerste heb ik nog niet gezegd dat de Magellan de hoofdprijs wordt. Ik zie ook het risico van valsspelen met een grote hoofdprijs. Wat je bedoelt met een 'serieuze loterij' is me niet geheel duidelijk. Het kan nl best zijn dat ik de Magellan bewaar voor de wedstrijd van de leukste foto waarvoor er aan het einde een poll wordt gehouden. Dan heeft het geen zin om vals te spelen, dan heeft het slechts zin om een topfoto te maken die hier 'democratisch' tot winnaar wordt uitgeroepen, en waarbij in principe iedere cacher in Nederland gelijke kansen heeft. Ik zeg (nog) niet dat ik de GPSr tot hoofdprijs of als prijs in die fotowedstrijd bombardeer, dus ik vrees dat je een te snelle conclusie hebt getrokken. Herinschrijven mag!
Wad-Seekers Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 Misschien moet ik toch even de aankondiging over de hoofdprijs herzien, want ik heb zojuist van de buren de volgende prijs gedoneerd gekregen: Dan heb ik zeker niet goed gelezen.... Met serieuze lotterij bedoel ik dat de coins vrij reizen. Het is geen verdienste van de eigenaar als hij/zij wint. Het is een kwestie van geluk. Als het om een kleine prijs gaat vind ik dat wel grappig. Maar als het om de "verloting" van een gps gaat dan gaat dat mij te ver. Ik merk vaak genoeg "gedoe" hier op het forum. Het lijkt me zaak om de kans daarop zo klein mogelijk te houden. En voor mij persoonlijk geldt dat ik de kans, om in gedoe verzeild te raken, ook graag zo klein mogelijk houdt. Laat je door mij niet op andere gedachten zetten hoor. Ik maak een persoonlijke keus, en daar ben ik graag transparant in. Ik blijf het een leuk initiatief vinden. Have fun.
MatsRetep Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 eindbijeenkomst houden, alle deelnemers in een pot en anplubliek er een naam uithalen deelname = meeloten of je nu eerste bent of laatste wordt
De Wijngemachtigde Geplaatst 29 november 2010 Auteur Geplaatst 29 november 2010 (bewerkt) eindbijeenkomst houden, alle deelnemers in een pot en anplubliek er een naam uithalen deelname = meeloten of je nu eerste bent of laatste wordt Mwah, dat vind ik niet eens zo'n heel slecht plan als het gaat om de Magellan GPSr. Iedereen die meedoet maakt kans op het apparaat, ongeacht de score in de race. Verder vind ik wel dat er prijzen moeten komen voor de winnaar en pechvogel en zo, maar dat kunnen dan de wat minder kostbare prijzen zijn. Zoals gezegd..."MISSCHIEN moet ik toch de aankondiging over de hoofdprijs herzien..." Kom ik op terug! 29 november 2010 bewerkt door De Wijngemachtigde
veer12 Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 Ik vind ook dat het uitkijken is met te dure hoofdprijzen. Daarmee zou voor mij de charme van het spelletje ook wat minder worden. De voorstellen die nu gedaan worden om de magellan op een andere manier aan iemand toe te kennen spreken me meer aan.
no-name Geplaatst 29 november 2010 Geplaatst 29 november 2010 Vind ik wel een aardig idee; "iedereen loot mee voor die gps". En die andere prijsjes moeten klein en leuk blijven. Het is voornamelijk de lol van het laten rondreizen van de coins. Niet dat competitief gestress van "gaan voor de winst". Dat soort onzin bestaat al teveel (en dat uit de mond van iemand die vanavond een FTF heeft gescoord). Ik ga een mooie coin uitzoeken die mee gaat doen. Leuk, Whino, dat je het voortouw hebt genomen! Komt er ook nog een gezellige uitreikingsbijeenkomst (liefst niet midden in de winter)(indien wel, dan met gluhwein)?
Aanbevolen berichten