Spring naar bijdragen

To Delete A Og Or Not


Track_leader

Aanbevolen berichten

Ik zie net dat een voorstel op feedback.geocaching.com het heeft gehaald. Namelijk het niet langer zomaar kunnen verwijderen van logs ...... hier hebben we een groot aantal discussie over gehad op het forum. Gaat leuk worden denk ik.......

http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1065493-delete-log-requires-reviewer-approval

 

oja :) don't shoot de messenger hier,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kruimeldief haalt de regels ook aan. Dit las ik in een notifymail:

hier gepost omdat ik denk dat die info voor velen van belang is.

 

Cache disabled omdat de cache(pagina) niet (meer) aan de guidelines van geocaching.com voldoet.

 

@All: Additional Log Requiremenst (ALR), oftewel logvoorwaarden, zijn niet toegestaan. Als iemand de cache gevonden heeft, het logboekje heeft ingevuld, is de cache gevonden en mag als gevonden gelogd worden.

 

In geen geval mag de cache-eigenaar je verplichten iets te moeten ruilen, wat voor ruilmiddel dan ook. Net zo min als iemand je kan verplichten TB's of coins 1 op 1 te ruilen.

 

@CO (cache owner) graag de logvoorwaarden zsm verwijderen van de cachepagina. Sinds april 2009 is het niet meer toegestaan om logvoorwaarden te hebben en dit geldt met terugwerkende kracht, iov Groundspeak (geocaching.com). Alle Cache eigenaren worden geacht hun cachebeschrijvingen aan te passen als er logvoorwaarden zijn.

 

Verplichten mag niet, vriendelijk verzoeken mag wel. De enige logvoorwaarden die gelden zijn de voorwaarden van Groundspeak dat men een logboekje ter plaatse MOET hebben ingevuld wil men de cache mogen loggen als gevonden.

 

Vr.Gr.

Kruimeldief

 

Groundspeak Geocache Reviewer

 

(Edit: onnodige lege regels verwijderd)

bewerkt door Wad-Seekers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk is alles beter dan zoals het nu gaat. Alleen maar gejammer over wat wel en wat niet kan, nu komt er een regelgeving en is het weer niet goed.

Echte Nederlanders die steeds vooraan staan hoe het zou moeten, moeten we toch eens afleren.

 

Vreemd dat je op dit soort dingen reageert en dan ook nog eens laat zien dat je niet goed leest. Niemand zegt dat het niet goed is er wordt ook niet gejammerd zoals je aangeeft. het oplaten van de zogenaamde ballonnetjes is denk ik niet waarop we hier zitten te wachten.

 

Ps je identiteit is inmiddels bekend :)

 

En nu weer ontopic......

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...