Track_leader Geplaatst 14 november 2010 Geplaatst 14 november 2010 Ik zie net dat een voorstel op feedback.geocaching.com het heeft gehaald. Namelijk het niet langer zomaar kunnen verwijderen van logs ...... hier hebben we een groot aantal discussie over gehad op het forum. Gaat leuk worden denk ik....... http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1065493-delete-log-requires-reviewer-approval oja don't shoot de messenger hier,
Lepman Geplaatst 14 november 2010 Geplaatst 14 november 2010 Eindelijk een verzoek van barny wat er door komt
Track_leader Geplaatst 14 november 2010 Auteur Geplaatst 14 november 2010 ik dacht al, het verzoek was verpakt in een grote gele cache container............
team nessa Geplaatst 14 november 2010 Geplaatst 14 november 2010 Nou, nou, daar zullen de reviewers blij mee zijn dat ze al die delete logjes moeten goedkeuren.
Team Geo-cachet Geplaatst 14 november 2010 Geplaatst 14 november 2010 Het geopperde idee was inderdaad om er een reviewer naar te laten kijken, maar als ik de plannen van gc.com goed lees willen ze alleen verplichten om ook een reden van verwijderen op te geven. Als dat klopt, vind ik het wel netjes.
christoffel2010 Geplaatst 14 november 2010 Geplaatst 14 november 2010 Eigenlijk is alles beter dan zoals het nu gaat. Alleen maar gejammer over wat wel en wat niet kan, nu komt er een regelgeving en is het weer niet goed. Echte Nederlanders die steeds vooraan staan hoe het zou moeten, moeten we toch eens afleren.
Wad-Seekers Geplaatst 15 november 2010 Geplaatst 15 november 2010 (bewerkt) Kruimeldief haalt de regels ook aan. Dit las ik in een notifymail: hier gepost omdat ik denk dat die info voor velen van belang is. Cache disabled omdat de cache(pagina) niet (meer) aan de guidelines van geocaching.com voldoet. @All: Additional Log Requiremenst (ALR), oftewel logvoorwaarden, zijn niet toegestaan. Als iemand de cache gevonden heeft, het logboekje heeft ingevuld, is de cache gevonden en mag als gevonden gelogd worden. In geen geval mag de cache-eigenaar je verplichten iets te moeten ruilen, wat voor ruilmiddel dan ook. Net zo min als iemand je kan verplichten TB's of coins 1 op 1 te ruilen. @CO (cache owner) graag de logvoorwaarden zsm verwijderen van de cachepagina. Sinds april 2009 is het niet meer toegestaan om logvoorwaarden te hebben en dit geldt met terugwerkende kracht, iov Groundspeak (geocaching.com). Alle Cache eigenaren worden geacht hun cachebeschrijvingen aan te passen als er logvoorwaarden zijn. Verplichten mag niet, vriendelijk verzoeken mag wel. De enige logvoorwaarden die gelden zijn de voorwaarden van Groundspeak dat men een logboekje ter plaatse MOET hebben ingevuld wil men de cache mogen loggen als gevonden. Vr.Gr. Kruimeldief Groundspeak Geocache Reviewer (Edit: onnodige lege regels verwijderd) 15 november 2010 bewerkt door Wad-Seekers
Track_leader Geplaatst 15 november 2010 Auteur Geplaatst 15 november 2010 Eigenlijk is alles beter dan zoals het nu gaat. Alleen maar gejammer over wat wel en wat niet kan, nu komt er een regelgeving en is het weer niet goed. Echte Nederlanders die steeds vooraan staan hoe het zou moeten, moeten we toch eens afleren. Vreemd dat je op dit soort dingen reageert en dan ook nog eens laat zien dat je niet goed leest. Niemand zegt dat het niet goed is er wordt ook niet gejammerd zoals je aangeeft. het oplaten van de zogenaamde ballonnetjes is denk ik niet waarop we hier zitten te wachten. Ps je identiteit is inmiddels bekend En nu weer ontopic...... 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden