Spring naar bijdragen

Provincie Wijzigen Op Gearchiveerde Caches.


RoePer

Aanbevolen berichten

Meer en meer worden de provincienamen toegevoegd aan de caches en de Nedrelandse kaart in mijn statistieken begint mooi in te kleuren. :yes:

Spijtig genoeg zijn er heel wat gearchiveerde caches die "provincieloos" blijven. :blush:

Dit attribuut kan enkel met behulp van de reviewer aangepast worden ... in plaats van massaal de reviewers te gaan stalken, heb ik op GC.com voorgesteld een optie "Change State/Province" toe te voegen voor gearchiveerde caches. Uw steun en stem zou ten zeerste gewaardeerd worden :beerchug:

 

Groetjes,

RoePer

bewerkt door RoePer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Via GSAK kun je de provincienamen toch simpel aanpassen? Zou het al niet lukken met de macro CountryStateCounty.gsk, dan kun je de namen nog altijd handmatig veranderen cq aanvullen. En vanuit GSAK kun je dan prachtige statistieken maken.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf zou ik het ook mooi vinden als meer en uiteindelijk alle caches goed op provincie staan.

Maar ik weet niet of dit gaat. Want vaak kijkt de cache plaatser van de gearchiveerde cachers er niet meer naar om, of is deze niet eens meer actief op geocaching.com. En wie anders zou deze actie kunnen doen, behalve de cache plaatser en een reviewer? Het gaat hierbij niet alleen om gearchiveerde caches, maar er zijn heel veel actieve caches die niet worden omgezet. Van een aantal daarvan is de cache plaatser misschien ook niet meer actief (maar de cache nog oke), bij een groter deel daarvan zal het de cache plaatser gewoon niet boeien denk ik.

 

Het is wel een idee dat een aantal mensen zoals ik die het graag willen als "vrijwilliger" een aantal caches gaan omzetten, ik zou ook wel alle caches die ik heb gevonden willen omzetten (dat zijn er veel, maar dan klopt het tenminste). Alleen... hoe gaat dat technisch werken?

 

@ Gerrit Tabak: ik gebruik geen GSAK, maar haal voor mijzelf het lijstje uit een ruwe lijst van een eenvoudig statistiekprogrammatje. Als het ooit goed komt met de NL provincies zou dat dan op mijn profiel kunnen. Nu slaat het nog nergens op (Zeeland 1? Drenthe 19?).

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerde caches kunnen niet geedit worden? Dat had ik niet aan gedacht, maar is wel zo. Daarom kan ik mijn gearchiveerde caches niet op provincie zetten.

Voor de tweede opmerking: zie mijn bovenstaande post. Ik heb geen GSAK, sterker nog ik wil dat helemaal niet. Tot nu toe heb ik alle "statistiek wensen" op een andere manier kunnen oplossen, behalve deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerde caches kunnen niet meer geedit worden door de CO en de reviewers zitten zeker niet te wachten op dit extra werk.

Wij doen het ook via de gsak macro, werkt makkelijk en snel.

Hier sluit ik me bij aan. Laat gearchiveerde caches voor wat ze zijn. En laat de reviewers en ontwerper bij .com zich wijden aan belangrijkere zaken (zoals een falende Garmin communicator). Caches worden om allerlei redenen gearchiveerd en om daar dan nog na jaren weer op terug te komen? Lijkt me lastig, sommigen eigenaren cachen geeneens meer. En om eerlijk te zijn ga ik ook echt niet mijn gearchiveerde caches editten (als dat al zou kunnen) zodat een ander zijn kaartje gekleurd krijgt :eek: . Misschien een uitdaging om weer eens een nieuwe cache in een "ontbrekende" provincie te gaan bezoeken?

Wat wel belangrijk is aan gearchiveerde caches en waypoints is dat ze fysiek uit het terrein worden verwijderd, want dat gebeurd ook veel te weinig. Een cache verandert dan in trash :no: Als hier nu eens aandacht aan geschonken zou worden..........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerde caches kunnen niet geedit worden? Dat had ik niet aan gedacht, maar is wel zo. Daarom kan ik mijn gearchiveerde caches niet op provincie zetten.

Voor de tweede opmerking: zie mijn bovenstaande post. Ik heb geen GSAK, sterker nog ik wil dat helemaal niet. Tot nu toe heb ik alle "statistiek wensen" op een andere manier kunnen oplossen, behalve deze.

 

Dat is jammer, want het is een fijn programma om mee te werken. En totnutoe heeft het al mijn wensen vervuld.... Maar OK, het is een keuze die je maakt. Via een omweg zul je er uiteindelijk ook wel komen. Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...