Spring naar bijdragen

Notes In Cachebeschrijving Weg


Peetee

Aanbevolen berichten

Zondagmiddag heb ik deze cache gelopen in Oost Groningen. Ik had een printje gemaakt via de functie Print op de cachepagina (staat onder de coördinaten) en gekozen voor "No logs".

Nu maakt de cache-eigenaar gebruik van de Additional Waypoints, met daarbij opdrachtjes, in de vorm van zgn.Notes. Zie bijv. bij WP1 de opdracht: Hier vind je een metalen plaatje met daarop 3 getallen. De som van de getallen is ABCDEF

Daar aangekomen bleek echter dat op de afdruk deze opdrachtjes niet waren afgedrukt. Er stond dus wel: Note: .. , maar daarachter dus niet het opdrachtje. Dit was bij alle WP's het geval. Ik kon gelukkig het probleem oplossen m.b.v. Geocaching Live, maar lastig was het wel.

 

Plaatje:

Nologs.jpg

 

 

Hebben meer mensen hier last van (gehad)?

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, dat is al sinds de laatste update.

Het viel me gelukkig bijtijds op, zodat ik de notes er op mijn printje bijgeschreven heb.

Bij een multi met veel tekst bij de Additional Waypoints, heb ik ook een maar een schermprint gemaakt.

't is even behelpen...

 

Biertje :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't was me nog niet opgevallen. Maar nu ik dit gelezen heb, heb ik naar wat caches gekeken die ik geprint heb voor de herfstvakantie in Belgie, zag ik daar de notes niet bijstonden. Bedankt voor deze opmerking, ik zal alles dus nog even goed nalopen voordat we oppad kunnen.

 

maar heb je het al aan gc.com doorgegeven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voortaan dus maar printen met logs.
De enige werkende oplossing is printen vanuit je browser of gebruik maken van gctour (FF + GM nodig), gsak, ... of wachten tot GS de bug gefixt heeft...

 

Ik stel voor dat jullie het probleem ook melden in deze topic, hoe meer "klachten" hoe sneller het misschien opgelost wordt.

 

Of nog beter: je stem uitbrengen op de feedback site:

waypoint-notes-missing-in-printer-friendly-list

printer-friendly-page-lay-out-messed-up

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

En effectief, na de recente upgrade van de GC site, zijn de notes weer terug :thumbup:

 

En nu nog "Show Hidden Waypoints" als default waarde, een leesbare print friendly en we kunnen weer probleemloos gaan cachen...:crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...