Peetee Geplaatst 19 oktober 2010 Geplaatst 19 oktober 2010 (bewerkt) Zondagmiddag heb ik deze cache gelopen in Oost Groningen. Ik had een printje gemaakt via de functie Print op de cachepagina (staat onder de coördinaten) en gekozen voor "No logs". Nu maakt de cache-eigenaar gebruik van de Additional Waypoints, met daarbij opdrachtjes, in de vorm van zgn.Notes. Zie bijv. bij WP1 de opdracht: Hier vind je een metalen plaatje met daarop 3 getallen. De som van de getallen is ABCDEF Daar aangekomen bleek echter dat op de afdruk deze opdrachtjes niet waren afgedrukt. Er stond dus wel: Note: .. , maar daarachter dus niet het opdrachtje. Dit was bij alle WP's het geval. Ik kon gelukkig het probleem oplossen m.b.v. Geocaching Live, maar lastig was het wel. Plaatje: Hebben meer mensen hier last van (gehad)? 19 oktober 2010 bewerkt door Peetee
Biertje Geplaatst 19 oktober 2010 Geplaatst 19 oktober 2010 Ja, dat is al sinds de laatste update. Het viel me gelukkig bijtijds op, zodat ik de notes er op mijn printje bijgeschreven heb. Bij een multi met veel tekst bij de Additional Waypoints, heb ik ook een maar een schermprint gemaakt. 't is even behelpen... Biertje
post@co Geplaatst 19 oktober 2010 Geplaatst 19 oktober 2010 't was me nog niet opgevallen. Maar nu ik dit gelezen heb, heb ik naar wat caches gekeken die ik geprint heb voor de herfstvakantie in Belgie, zag ik daar de notes niet bijstonden. Bedankt voor deze opmerking, ik zal alles dus nog even goed nalopen voordat we oppad kunnen. maar heb je het al aan gc.com doorgegeven?
Peetee Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Geplaatst 19 oktober 2010 (bewerkt) Nee, nog niet. Maar ik ga dat nog wel even doen. Edit: DanPan blijkt het al op 8 oktober hier gemeld te hebben. 19 oktober 2010 bewerkt door Peetee
Butch en Mien Geplaatst 19 oktober 2010 Geplaatst 19 oktober 2010 Ook wij kwamen tijdens een weekje cachen in Zeeland er achter dat de thuis uitgeprinte beschrijving, bij multi's, niet compleet waren. Ik maar denken dat ik een foutje gemaakt had met de printopdracht. Voortaan dus maar printen met logs.
DanPan Geplaatst 19 oktober 2010 Geplaatst 19 oktober 2010 (bewerkt) Voortaan dus maar printen met logs.De enige werkende oplossing is printen vanuit je browser of gebruik maken van gctour (FF + GM nodig), gsak, ... of wachten tot GS de bug gefixt heeft... Ik stel voor dat jullie het probleem ook melden in deze topic, hoe meer "klachten" hoe sneller het misschien opgelost wordt. Of nog beter: je stem uitbrengen op de feedback site: waypoint-notes-missing-in-printer-friendly-list printer-friendly-page-lay-out-messed-up 19 oktober 2010 bewerkt door DanPan
team nessa Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Of gewoon een beetje geduld opbrengen.....
Ma+R+J+A Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Bekend verhaal......afgelopen weekend stonden wij tijdens een weekendje Zeeland ook met een mooie uitdraai, maar zonder opdrachten bij een multi. Gelukkig hadden we een telefoon met internet, waardoor we de cache toch konden doen.
eitjes Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Heeft er ook al iemand een officiele melding gemaakt op de feedback site, zodat ik er op kan stemmen?
eitjes Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Zie bericht #6 Dank Fotogravinnetje. Ik dacht dat ik alles bekeken had voor ik er om vroeg, maar kennelijk toch weer met mijn neus. Ik heb gestemd!
Fotogravinnetje Geplaatst 20 oktober 2010 Geplaatst 20 oktober 2010 Geeft niet. Kan soms iets over het hoofd zien, he Heb ook maar even gestemd
Peetee Geplaatst 29 oktober 2010 Auteur Geplaatst 29 oktober 2010 Zojuist een reactie gehad van het team van .com: Hi cachers, This bug is being fixed in an upcoming release-- Bug 23340 sara_k Admin, Geocaching
DanPan Geplaatst 9 november 2010 Geplaatst 9 november 2010 En effectief, na de recente upgrade van de GC site, zijn de notes weer terug En nu nog "Show Hidden Waypoints" als default waarde, een leesbare print friendly en we kunnen weer probleemloos gaan cachen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden