Le Comte Geplaatst 29 september 2010 Geplaatst 29 september 2010 eeeuuhh misschien een beetje rare opmerking maar hou je er rekening mee dat niet iedereen goed is in puzzels maken of nog niet zo ervaren in in het geocachen en dat je zo dus een groep buitensluit. groetjes marlies van team ijsbeer Ik ben niet echt een beginner meer maar ook ik kan van de meeste puzzels niks maken. Dus ik laat ze lekker liggen. Er liggen genoeg caches op leuke plekjes.
siemp Geplaatst 3 november 2010 Auteur Geplaatst 3 november 2010 Het is me inmiddels gelukt de caches online te krijgen. Bedankt voor jullie input. @dutchgoldwing toch een paar foutjes gemaakt ... mea culpa. de eerste van zes: Http://coord.info/GC2FN8Q
De Wijngemachtigde Geplaatst 3 november 2010 Geplaatst 3 november 2010 Uit ervaring kan ik inmiddels zeggen dat siemp uitstekend geslaagd is in zijn opzet. De puzzels zijn soms pittig, en soms heel eenvoudig via Google te achterhalen en op te lossen. De grap bij deze reeks vind ik echt zitten in de blogpagina die er achter zit. En lekker spoileren, zonder het uiteindelijke coordinaat te geven. Weer eens wat anders. Mijn complimenten, nogmaals. Misschien kun je hier nog mooie inspiratie uithalen voor een vervolg. Master of Mystery. Een werkelijk schitterende serie caches. Ikzelf ben tot cache 12 gekomen, en het einde halen is dus nog niet gelukt. De caches liggen ook een beetje uit de richting, maar dit terzijde.
J-Thread Geplaatst 3 november 2010 Geplaatst 3 november 2010 Ik heb maandag toen ze online kwamen ook even zitten puzzelen, en ik moet zeggen dat alhoewel de opzet heel erg leuk is, me de puzzels toch meevielen. Na een paar uurtjes puzzelen (zonder hints van anderen!) had ik al 3 van de 6 eindcoordinaten te pakken, en dat zonder ook maar op locatie geweest te zijn (nou ja, virtueel wel...). Helaas woon ik niet dichtbij genoeg om te gaan loggen, anders had er tenminste 1 FTF ingezeten... Ik zie dat alle caches in de serie inmiddels gevonden zijn, dus blijkbaar viel het niveau inderdaad nog redelijk mee. Van mij had het dus nog best wat lastiger gemogen (en dat had ik ook verwacht bij het zien van dit topic), maar de opzet is zeker leuk gedaan
De Oliva's Geplaatst 3 november 2010 Geplaatst 3 november 2010 de eerste van zes: Http://coord.info/GC2FN8Q Die is leuk Siemp! Mag ik ook -met een note- spoileren zonder de cache te vinden? Het is wat ver weg namelijk....
Twentse Mug Geplaatst 3 november 2010 Geplaatst 3 november 2010 Kijk eens bij Don Knuth. Hij heet een serie boeken geschreven met problemen en bijbehorende algoritmen. Verder nog de wiskundige met de naam Schrijver die een dikke pil heeft geschreven met operations research problemen.
Aanbevolen berichten