elisa1955 Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Bij het caches laden in de oregon, met GSAK, en ik maak gebruik van de macro "colorado", heb aangevinkt dat de child waypoints als poi's verzonden moeten worden. Ik stuur ze naar de oregon 550, en naar de oregon 300. Nu zijn de poi's in de 300 op de kaart (het scherm) te zien als een soort puzzelstukje, maar in de 550 zie ik ze niet op de kaart staan. Vermoedelijk heeft het met de instellingen van de gps te maken. Maar we zijn er niet achter waar dat hem nu in zit? Misschien weet iemand waar en wat ik moet veranderen in de instellingen. Want het lijkt mij heel handig als ik ze op de kaart zie staan.
Icemen4 Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Das een mooie vraag Els Ben zelf ook wel benieuw naar het antwoord daar op. Mij lukt het ook niet met die macro van G.S.A.K. Misschien dat 1 of andere handige snuiter (mede-cacher) het uit kan leggen in Jip en Janneketaal. Wie oo wie
eitjes Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Hebben jullie al genoeg ingezoomd? Ik zie de POIs wel op de Oregon 550, maar alleen als ik voldoende inzoom. Overigens heb ik het idee dat dat eerder niet zo was (toen zag ik ze volgens mij sneller), dus wellicht zijn of mijn instellingen veranderd, of is de software op dit punt aangepast.
elisa1955 Geplaatst 28 september 2010 Auteur Geplaatst 28 september 2010 @ eitjes Je hebt gelijk, nu ik meer inzoom (80m) zie ik ze wel Bedankt!
kalkendotters Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 De instellingen kun je vinden bij: stel in kaart Geavanc kaartinst zoomniveaus waypoints gebruiker Als je die instelt op bv 5km zie je de POI's als de kaartschaal op 5km of kleiner staat
Icemen4 Geplaatst 28 september 2010 Geplaatst 28 september 2010 Ook vanuit het hoge noorden bedankt er gaat een wereld voor me open. Thanks Ton
Aanbevolen berichten