Geo-Hoppers Geplaatst 15 september 2010 Geplaatst 15 september 2010 (bewerkt) Zoals al gemeld in het topic "Major Forum Upgrade" is ons nieuwe forum ook Iphone ready. Dit betekent dat in de Appstore het programma Invision Power Services GRATIS is te downloaden en op uw Iphone is te installeren ( helaas alleen vanaf OS 3.1.3 en hoger !). Vervolgens moet in het programma ons forum ( forum.geocaching.nl ) worden toegevoegd en dan is het e.e.a. ook te volgen cq te gebruiken via uw Iphone. Daar ik zelf nog op 3.1.2 werk, kan ik nog geen "veldtest" gegevens vermelden. Maar dat willen wellicht anderen wel doen Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. 20 september 2010 bewerkt door Geo-Hoppers
TAXA Geplaatst 15 september 2010 Geplaatst 15 september 2010 Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Direkt even op mij iphone gezet en het werkt geweldig, incluis alle foto's. Bedankt voor de tip. Groeten TAXA
Pfotzsche Geplaatst 15 september 2010 Geplaatst 15 september 2010 (bewerkt) Werkt absoluut geweldig Dank voor de tip Reactie via deze software 15 september 2010 bewerkt door Pfotzsche
Geo-Hoppers Geplaatst 15 september 2010 Auteur Geplaatst 15 september 2010 (bewerkt) OK, alvast bedankt voor jullie eerste reacties. Ben wel benieuwd naar wat anderen er van vinden en of jullie zaken tegen komen die niet goed werken of juist wel erg goed werken of leuk zijn om te weten etc. Blijf vooral jullie mening doorgeven, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen ! 15 september 2010 bewerkt door Geo-Hoppers
Geo-Hoppers Geplaatst 19 september 2010 Auteur Geplaatst 19 september 2010 Nog anderen die wellicht het e.e.a. al hebben uitgeprobeerd ?
Ringeling Geplaatst 19 september 2010 Geplaatst 19 september 2010 (bewerkt) Het is even wennen, maar ziet er prima uit. Wel zijn de letters erg klein als je een reactie typt. (je kunt helaas niet inzoomen door met je vingers te scrapen) Maar leuk om nu ook onderweg het forum zo te kunnen volgen. 19 september 2010 bewerkt door Ringeling
Remkove Geplaatst 19 september 2010 Geplaatst 19 september 2010 Ja, ik heb het ook op mijn iphone staan. Best handig programma.
Team Tabak Geplaatst 19 september 2010 Geplaatst 19 september 2010 Het werkt goed. Leuk voor onderweg, want je kunt gewoon even de nieuw geplaatste berichten lezen, maar het plaatsen van berichten gaat via de gewone computer toch wel wat makkelijker en ook sneller. Maar het kost verder niets dus waarom zou je het niet op je iPhone zetten?
Team Tammo Geplaatst 19 september 2010 Geplaatst 19 september 2010 Ik krijg de melding : Bad URL Iemand enig idee ?
Remkove Geplaatst 20 september 2010 Geplaatst 20 september 2010 De URL die ik heb is: forum.geocaching.nl En die doet het nu gewoon.
Team Tammo Geplaatst 21 september 2010 Geplaatst 21 september 2010 Vreemd, ik gebruik dezelfde URL, maar ik blijf de melding krijgen...
HereIsTom Geplaatst 22 september 2010 Geplaatst 22 september 2010 (bewerkt) Bij mij werkt het goed op de iPod touch, moet er nog wel even aan wennen ;-) 22 september 2010 bewerkt door HereIsTom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden