Spring naar bijdragen

Software Voor Iphone Ivm Nieuwe Forumsoftware


Aanbevolen berichten

Zoals al gemeld in het topic "Major Forum Upgrade" is ons nieuwe forum ook Iphone ready.

Dit betekent dat in de Appstore het programma Invision Power Services GRATIS is te downloaden en op uw Iphone is te installeren ( helaas alleen vanaf OS 3.1.3 en hoger !).

Vervolgens moet in het programma ons forum ( forum.geocaching.nl ) worden toegevoegd en dan is het e.e.a. ook te volgen cq te gebruiken via uw Iphone.

Daar ik zelf nog op 3.1.2 werk, kan ik nog geen "veldtest" gegevens vermelden. Maar dat willen wellicht anderen wel doen :thumbup:

 

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

bewerkt door Geo-Hoppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

OK,

alvast bedankt voor jullie eerste reacties. Ben wel benieuwd naar wat anderen er van vinden en of jullie zaken tegen komen die niet goed werken of juist wel erg goed werken of leuk zijn om te weten etc. Blijf vooral jullie mening doorgeven, zodat anderen er hun voordeel mee kunnen doen ! :thumbup:

bewerkt door Geo-Hoppers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is even wennen, maar ziet er prima uit.

 

Wel zijn de letters erg klein als je een reactie typt. (je kunt helaas niet inzoomen door met je vingers te scrapen)

 

Maar leuk om nu ook onderweg het forum zo te kunnen volgen.

bewerkt door Ringeling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werkt goed. Leuk voor onderweg, want je kunt gewoon even de nieuw geplaatste berichten lezen, maar het plaatsen van berichten gaat via de gewone computer toch wel wat makkelijker en ook sneller. Maar het kost verder niets dus waarom zou je het niet op je iPhone zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...