Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Helaas voor iedereen... maar ik ben bang dat ik met mijn review model al ruim voor 15 maart gelogd heb. Al in februari om precies te zijn. :)

Geplaatst
Helaas voor iedereen... maar ik ben bang dat ik met mijn review model al ruim voor 15 maart gelogd heb. Al in februari om precies te zijn. :rolleyes:

Sorry grote smurf, we hebben het over de 60CS :eek:

Maarhu het maakt mij niet uit wie er nou eerst was, en die review op de site van waypoint heb ik uitgebreid doorgenomen voor ik tot aankoop over ging. Tnx daarvoor

Locutus. :)

Geplaatst

Ook ik heb de review van de 60c menigmaal kwijlend doorgelezen en mij maakt het ook niet hoor. Anyway ik was die snelweg optie helemaal vergeten gisteren gebruikt toen we op weg waren naar piraten eiland en schaffelaar.Ik ben zeer onder de indruk van de route begeleiding.Met die snelweg optie ingeschakeld is het erg fijn rijden, je krijgt keurig op tijd het scherm met details te zien wat er moet gebeuren bij de volgende afslag.Ik neem mijn woorden terug van mijn vorige post, ik vind hem goed te gebruiken in de auto.Ik vraag me af of bij de europa basiskaart tijdens de snelweg navigatie scherm ook het lege grid (holodek) te zien is of dat je daar meer ziet dan alleen je te rijden route?

In de ontvangst is inderdaad uitstekend een wereld van verschil met mijn legend.

Geplaatst

Even een tip: bij Sportextreme.com koop je nu de 60C in europese uitvoering voor €491,13. :beerchug: De 60CS kost daar €533,93. Doe daat €14,98 shipping bij en je bent voor niet al te veel geld klaar. :cry:

En aangezien ze vanuit Denemarken verschepen komt er dus geen invoerrechten bij.

Geplaatst

Ik was onder de indruk dat de 60Cx alleen maar met City Select wilde werken.

Nu ondervonden dat de 60 CS de kaarten van MetroGuide 5 slikt als zoete koek.

Heel Nederland er in en nog ruimte over :unsure:

Het probleem zal we in de Routering zitten, die werkt zo te zien niet.

Maar daar heb ik toch al Tomtom voor, dus dat geeft niet.

Als ik vraag om een route dan gebruikt hij alleen de Snelwegen.

Deze komen uit de Basemap.

Alle andere wegen en straatjes kent de GPS nu wel (vanwege MetroGuide) maar worden dus niet gebruikt voor de Routering.

Dus als je ook geen Routering wilt om dat je een PPC heb of zo

Bestellen in de USA ;)

Of voor 40 a 50 euri meer in Denemarken.

Geplaatst

Ook als je wel routering wilt kun je 'm natuurlijk bestellen in de USA..

Je kunt dan uiteraard alsnog de europa City Select/Navigator kopen.. :ph34r:

Btw: Ik heb mijn GPSmap 60cs vandaag binnen gekregen. Voorlopig nog zonder douanekosten, maar ik geloof dat die wel vaker nagestuurd worden (?)..

Ik heb het geheel in Amerika besteld voor 477 dollar inclusief verzenden en bijpassende verzekering. Levertijd was ruim een week.

Heb er tot dus ver nog niet veel mee gedaan..

Wellicht dat ik morgenavond even snel een cache ga doen om 'm uit te proberen.. ;)

Eerste indruk: groot.. :)

Vergeleken met een Vista in elk geval. Maar niet te zwaar en ligt lekker in de hand. Toetsen zijn even omschakelen, maar ook deze Garmin is prima met 1 hand te bedienen.. Mooi schermpje.. Buiten verbazend goed afleesbaar. Snelle fix (eerste fix binnen een minuut).

Ga er nog ff mee spelen.. :)

Elja

Geplaatst

:)

vraag:

wie heeft nu wat waar besteld ??????????????

en is dit naar tevreden heid verlopen

voor de mensen die ook willen gaan bestellen in het (buiten) land :)

groeten Rob

Geplaatst

Ja de route navigatie werkt met City Navigator, en niet met Metroguide.

De kaarten van Metroguide kan je wel laden, maar hij kan er geen route mee berekenen.

Perfect apparaat, gekocht in Notter tot volle tevredenheid, wellicht wat duurder als importeren uit het buitenland, maar met minder risico's.

En een perfecte uitleg, en service er nog bij.

Het is natuurlijk maar waarvoor je kiest.

Geplaatst

Wat is het verschil tussen City Select en City Navigator ?

Volgende de Garmin site lijkt het nog al op elkaar.

behalve :

City Select :

Software that automatically creates point-to-point routes in MapSource on the GPS V, GPSMAP 196, NavTalk® GSM phone, iQue, GPSMAP 60C , GPSMAP 60CS and GPSMAP 276C.

City Navigator :

Will automatically create point-to-point routes in MapSource® and on the StreetPilot® III, StreetPilot® 2610 and 2650.

Geplaatst

De City navigator bevat bepaalde items die alleen geschikt zijn voor de streetpilot's, En City Navigator is duurder dan City Select.

Voor de GPSmap60CS kan je dus beter de City Navigator aanschaffen, die is goedkoper. Het kaartmateriaal van City Navigator, City Select en Metroguide is allemaal hetzelfde.

Geplaatst

voor de bezitters van de 60CS, de eerste software update is hier te downloaden. ik heb hem probleemloos via de usb verbinding erop gezet.

Changes made from version 3.00 to 3.10:

Added Marine Colors option to the map setup for displaying BlueCharts similar to MapSource.

Moved the Day/Night display mode from the map setup to the display setup. It still modifies map colors, but separate color-scheme selections have been added for day and night modes.

Lock On Road option is no longer turned on when starting a Follow Road route. This feature is only turned on or off manually. Approaching cross-street information is available with Lock On Road turned off.

Improved guidance text for turns onto on/off ramps or generic roads.

Added the ability to customize the active track log color on the Track Setup page.

Updated the backlight behavior so that if the light level is off, then it will be set to the user mid-level when the light key is first pressed.

Updated translations.

Corrected a problem with waypoint position averaging when upgrading to new firmware.

Changed the Recent Finds page “Remove All” option to only remove points from that list.

Corrected problems on the altimeter page that could cause the unit to shutdown unexpectedly.

Greetz, Locutus

Geplaatst
wie heeft nu wat waar besteld ??????????????

en is dit naar tevreden heid verlopen

voor de mensen die ook willen gaan bestellen in het (buiten) land :lol:

De mijne is besteld bij http://www.gpscity.com.

Die site is enkele euro's duurder dan sommige anderen, maar ik vond 'm een betrouwbaardere uitstraling hebben.

Ik heb er 477 dollar inclusief transport en verzekering voor betaald.

Aflevering duurder ruim een week. Zaterdags besteld (geen handige dag opzich, moet je zowieso het weekend wachten) en ik had 'm een week later op maandag hier. Netjes verpakt en in een originele Garmin doos.

Allemaal dus naar tevredenheid gelopen.

Ik heb nog niks gehoord wat betreft importbelastingen enzo, maar ik heb gehoord dat dat ook wel eens achteraf kan komen..

Mocht dat niet meer komen dan heb ik 'm uiteindelijk hier voor zo'n driehonderdveertig euro (creditcard afschrift nog niet binnen). Anders verwacht ik er nog maximaal 100 euro bovenop.

Dat er een amerikaanse basemap in zit boeit natuurlijk geen zak zodra je er bv CitySelect op zet. Deze heb ik overigens nog niet, dus ik moet het nog even zonder routeplanning doen met een MetroGuide kaart..

Elja

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...