Spring naar bijdragen

Het Raadsel Van De Vermiste Cache


novw

Aanbevolen berichten

Nou moe? op 26 augustus 2009 vonden wij "het verdwenen station" ( http://coord.info/GC1PJ6Q op N 52° 42.793 E 4° 50.571 ). Mijn log toendertijd was

 

@1353

 

met uitzicht over de net aangeplante dinges worden we wreed onderbroken door langsrazende treinen.

 

Nu probeer ik een trackingcoin te droppen, en dat is volkomen onmogelijk. De hele cache is verdwenen van gc.com. Niet archived, niet unavailable, niets. Gewoon helemaal niets. En nou ben ik dus ontzettend nieuwsgierig. Watskebeurt? Die cache lag gewoon naast een boompje op (wat mij betreft) niet privé terrein. En die is nou helemaal uit gc.com gesloopt?!?!

 

Heb iemand enig idee waarom?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je hebt helemaal gelijk met de GC code, bij mij staat hij zelfs in GSAK maar zodra ik doorklik krijg ik de melding

"sorry, you cannot view this cache listing until it has been published", vreemd wanneer je bedenkt dat alleengepublishede caches in GSAk kunne staan.

 

Stuur anders een een PM naar de owners de Schippertjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cache staat zoals ik kan nagaan in "reviewer" mode. Dit is de status van een nieuwe cache die nog niet is vrijgegeven, is dan alleen toegankelijk door de maker. Of bestaande caches ook weer in deze modus kunnen worden gezet, weet ik niet, maar het lijkt er wel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien deze cache wel ooit online is geweest zal de status echt niet "nog niet vrijgegeven"zijn.

Ik gok erop dat deze cache ooit retracted (teruggetrokken, dwz gearchiveerd en nergens meer opvraagbaar) is omdat ie te kort bij een actieve spoorlijn lag.

Owner mailen en je weet het zeker ;-)

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De log van Diafragma is toch duidelijk genoeg:

 

Helaas is redelijk snel na het plaatsen van een nieuw magnetisch kokertje op een nieuwe verstopplek de cache weer verdwenen.

De verhouding tussen mijn inspanning voor het beschikbaar houden en de belangstelling voor deze cache is zodanig dat ik besloten heb deze cache te archiveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De log van Diafragma is toch duidelijk genoeg:

 

Helaas is redelijk snel na het plaatsen van een nieuw magnetisch kokertje op een nieuwe verstopplek de cache weer verdwenen.

De verhouding tussen mijn inspanning voor het beschikbaar houden en de belangstelling voor deze cache is zodanig dat ik besloten heb deze cache te archiveren.

Deze log is helemaal niet een aanwijzing voor het niet meer zichtbaar zijn van de cache.

Gearchiveerd is niet hetzelfde als retracted.

Hier is duidelijk een reviewer aan te pas gekomen, gearchiveerde cahces blijven altijd in te zien, ook al zijn ze gearchiveerd.

Retracted, in het NL te vertalen als teruggetrokken, is een stapje verder.

Daarbij is de listing voor niemand meer zichtbaar, behalve voor reviewers en gs-medewerkers.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De log van Diafragma is toch duidelijk genoeg:

 

Helaas is redelijk snel na het plaatsen van een nieuw magnetisch kokertje op een nieuwe verstopplek de cache weer verdwenen.

De verhouding tussen mijn inspanning voor het beschikbaar houden en de belangstelling voor deze cache is zodanig dat ik besloten heb deze cache te archiveren.

 

Deze cache is ook niet bedoeld door de topicstarter... Heeft er dus m.i. ook niet zo veel mee te maken, behalve de naam dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IDD vreemd aangezien dit mijn eerste FTF was :wink2:

En heb nooit een archived log gezien ook.

Wel de published log

 

Lag toen onder een stronkje hout verstopt

 

Dus een beetje vreemd is het wel

 

Ja dan kan je dus je tracking coin hier niet kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...