daantje Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hallo, Ik heb een vraagje; hoe kan ik iemand(een medecaher) vinden zonder zijn nickname te weten. Ik ken alleen zijn voor- en achternaam. bedankt alvast voor jullie antwoord! groetjes Daantje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meelhopper Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Als je weet welke cache hij recentelijk heeft gedaan kun je daar misschien wat mee? (logjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Volgens mij niet. Je zou via een PM aan een cacher in zijn/haar buurt kunnen vragen of ze de betreffende persoon kennen. Als je tenminste de woonplaats ongeveer kent. De naam hier in het forum neerzetten lijkt me niet zo'n goed plan. Googlen op de voornaam en gecoaching helpt mischien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 (bewerkt) Je kan het natuurlijk ook altijd aan de persoon zelf vragen :-) Beetje omslachtig om via bekenden van te gaan vragen. t Klinkt een beetje zoals vroeger in zo'n blaadje in de trein: "Afgelopen dinsdag zag ik je tegenover me zitten met een blauwe jas en een leuke glimlach .." 23 augustus 2010 bewerkt door Leandraakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 http://kopen.marktplaats.nl/contacten-en-b...ingen/c384.html :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leandraakje Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
silkwood Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Je kunt kijken of je de naam tegenkomt op de noodlijst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de-fam Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Politie bellen, opsporing verzocht of mischien op hyves kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jady Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Sinds enkele maanden ben ik ook helemaal in de ban van het geocachen.,na mijn grote hobby de wandelsport in binnen en buienland is dit mijn tweede favoriete hobby.Hoewel nog beginneling heb ik toch al enige eenvoudige caches kunnen "opsporen"en ook enkele multi caches.Het is gewoon leuk om te doen.,je beweegt en bent lekker in de buitenlucht jan1345 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden