Spring naar bijdragen

Geo Tools Op Nokia


Aanbevolen berichten

Ik zoek GEO tools voor op mij Nokia E71.

 

PGCT tools zal ik, volgens de site , tegen het einde van het jaar eventueel kunnen installeren. Ze zijn het aan het schrijven voor O.S. Symbian.

 

Maar is er iemand die deze tools reeds op zijn Nokia heeft ?

 

thx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zoek GEO tools voor op mij Nokia E71.

 

Op mijn Nokia N86 gebruik ik:

- Geocaching Live

- Geocache Navigator

- SmartGPX

- Geocacher

 

SmartGPX vind ik erg handig. Cache opzoeken --> gegevens via menu opslaan bij Landmarks --> Kaarten van Nokia openen --> Favorieten --> Plaatsen. Daar vind je dan de locatie van de cache. Kies deze en de navigator brengt je er naar toe.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching Live en smartGPX heb ik er gisteren op gezet maar moet het nog wat uittesten. lukt voorlopig niet echt goed.

Is ergens een handleing van deze programma's ?

Maar voorzover ik kan zien kan je daar geen berekingen meemaken zoals je deze terugvindt in PGCT tool of ben ik fout ?

 

THX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De handleiding is iets verouderd denk ik. Sommige functies die ik heb worden niet uitgelegd.

 

Als ik " Show Nearest" en vervolgens "from position" druk gebeurt er niets.

Als ik de ander twee mogelijkheden kies lukken deze wel.

 

Iemand raad ?

bewerkt door Glennevis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Ik heb op mijn Nokia 6700 classic het progje Geocache Navigator van Trimble Navigation. Het koste iets van 8 euro en werkt fantastisch. Waar je ook bent kun je caches in de omgeving binnen halen. Alle cache beschrijvingen worden weergegeven inclusief hints etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

 

De handleiding is iets verouderd denk ik. Sommige functies die ik heb worden niet uitgelegd.

 

Als ik " Show Nearest" en vervolgens "from position" druk gebeurt er niets.Als ik de ander twee mogelijkheden kies lukken deze wel.

 

Iemand raad ?

 

Ik heb het zelfde. Ik heb zojuist de boel geinstalleerd, maar het werkt (volgens mij) nog niet zoals het hoort. Het is toch de bedoeling dat wanneer je een cache open hebt staan en je een applicatie opent dat de coordinaten er al in staan?? of heb ik dit verkeerd begrepen?

Ik hoor graag van iemand die al wat meer ervaring heeft met smartgpx. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...