Spring naar bijdragen

Geo Tools Op Nokia


Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels mn eigen telefoon weer terug (noki n97 mini) en heb hier nu ook smartgpx op gezet. Alleen op een of andere vage wijze ziet hij de map niet waar mijn gps files instaan, dus ik ken ze niet importeren! Heeft iemand een idee/suggestie wat ik hieraan kan doen? Heb de file al op 10 verschilllende platsen op mn geheugenkaartje gezet maar smartgpx laat ze niet zien!! :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb eigenlijk het zelfde gedaan... map aangemaakt met de naam GC en daar de files in gezet. En het zijn echt gpx files. Heb het nog maar een keer gecheckt. Op alle manier zie ik de map alleen als ik wil importeren in smartgpx dan laat hij de map niet zien :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het importmenu kun je kiezen voor GPX bestand of GPX map. Welke kies je daar?

 

Ik kies daar voor gpx bestand, maar omdat dat niet werkte heb ik gpx map ook al geprobeerd. Maakt geen verschil verder.

 

Ik heb ook smartgpx gedeinstalleerd en weer op nieuw op mn telefoon gezet, maar maakt ook geen verschil. Op een of andere (vage) manier laat hij de map gc niet zien, en dus ook de inhoud niet. :(

bewerkt door gw3nniej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De map de naam gpx geven heb ik ook al geprobeerd, zonder resultaat. Ook het opslaan van de documenten op het telefoongeheugen gaf niet het gewenste resultaat. :thumbdown: Snap er niks van! Op mn tijdelijke toestel ging het zoooo simpel!

Na ik ga nog even proberen met een ander geheugenkaartje hopen dat dat wat oplevert. Thanx voor het meedenken peetee.

 

 

 

Nou schiet mij maar lek! Heb de files gekopieerd van geheugenkaart naar telefoongeheugen en nou doet ie het wel! :huh: Terwijl ik de files al vanaf pc op telefoongeheugen had gezet en toen deed ie niks... heel vreemd! Maar goed... ik heb wat ik wil :yes:

bewerkt door gw3nniej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...