pa3ems Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 (bewerkt) Wegens klachten verwijderd 16 augustus 2010 bewerkt door pa3ems
Fam Vogel Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 De buis zal wel naar een doos leiden waar dan de ketting invalt.
@rend Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Heel grappig gemaakt, maar wel doorzichtig
De Oliva's Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 De truc met de "eeuwigdurende ketting'....
BigFurryMonster Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Geniaal. Hij heeft wel de 'no digging' regel aan zijn laars gelapt.
thex Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Dat kun je niet objectief vaststellen. Ojee daar ga ik weer met die schrodinger kat.
Ervani Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 En we zoeken lekker verder op YouTube en plaatsen elke dag een link naar een filmpie... Open dan een topis en plaats binnen die topis allerlei links naar leuke films. maar om elke dag en nieuw topic te openen voor weer een ander filmpie?
Ervani Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 topis is topic.. moeilijk dat blind typen En we zoeken lekker verder op YouTube en plaatsen elke dag een link naar een filmpie... Open dan een topis en plaats binnen die topis allerlei links naar leuke films. maar om elke dag en nieuw topic te openen voor weer een ander filmpie?
friekje Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 topis is topic.. moeilijk dat blind typen En we zoeken lekker verder op YouTube en plaatsen elke dag een link naar een filmpie... Open dan een topis en plaats binnen die topis allerlei links naar leuke films. maar om elke dag en nieuw topic te openen voor weer een ander filmpie? staat er niet een e en een s te weinig op je helm?
Phoenix-night Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Ik vind een speciaal filmpjestopic (wel over geocaching) wel een goed idee. PN
Ervani Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Heb jij niet een oog te weinig in de kop? em ,is je niet aan paar vingers? topis is topic.. moeilijk dat blind typen En we zoeken lekker verder op YouTube en plaatsen elke dag een link naar een filmpie... Open dan een topis en plaats binnen die topis allerlei links naar leuke films. maar om elke dag en nieuw topic te openen voor weer een ander filmpie? staat er niet een e en een s te weinig op je helm?
Attila de Hunt Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Ik vind het filmpje leuk Pa3ems! En voor wie er behoefte aan heeft: een topic over geo-filmpjes is er allang: draadje geocache-filmpjes Wat ervani van dit draadje vindt is wel weer duidelijk, maar wat ie nou van het filmpje vond???
Ervani Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Ik vond het wel leuk om te zien, maar op en gegeven moment duurt het wel erg lang, dus het mag wat korter :-) Maar mijn reactie heeft vooral betrekking op het feit dat het mij goed lijkt om alle films in en topic te plaatsen. Of misschien een nieuw hoofdstuk aan het forum toevoegen waarin films geplaatst kunnen worden
Fam Vogel Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Ik vond het wel leuk om te zien, maar op en gegeven moment duurt het wel erg lang, dus het mag wat korter :-) Maar mijn reactie heeft vooral betrekking op het feit dat het mij goed lijkt om alle films in en topic te plaatsen. Of misschien een nieuw hoofdstuk aan het forum toevoegen waarin films geplaatst kunnen worden 100% mee eens gewoon een filmpjes gedeelte plaatsen.
Ervani Geplaatst 14 augustus 2010 Geplaatst 14 augustus 2010 Of net iets algemener een rubriek media, daarin films, foto's en alles dat om naar te kijken of te luisteren is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden