quinten39 Geplaatst 6 augustus 2010 Geplaatst 6 augustus 2010 Hallo wij hebben een Premium member aan geschaft maar wij weten niet hoe het werkt zou iemand ons op weg kunnen helpen wij zien wel onder ons profiel dat wij lid zijn al vast bedankt
de emmers Geplaatst 6 augustus 2010 Geplaatst 6 augustus 2010 heb je in your profile op gc.com al op member features geklikt? als je dat gedaan hebt zou ik zeggen gewoon proberen, bijvoorbeeld de pocket queries.
quinten39 Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst 6 augustus 2010 heb je in your profile op gc.com al op member features geklikt?als je dat gedaan hebt zou ik zeggen gewoon proberen, bijvoorbeeld de pocket queries. het gaat over gc.com wij hebben al op member features geklikt er gaat wel een blad open maar we weten nog niet wat we allemaal moeten doen
de emmers Geplaatst 6 augustus 2010 Geplaatst 6 augustus 2010 Je kan ook de wiki raadplegen. Daar staat ook een heel stuk over bijvoorbeeld pocketqueries. Ook andere dingen als notification kom je daar tegen.
quinten39 Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Geplaatst 6 augustus 2010 (bewerkt) ik ga het eens goed uit zoeken op wiki in ieder geval hartelijk bedankt voor je hulp 6 augustus 2010 bewerkt door Cernunnos overbodige quote verwijderd, tekst staat gewoon boven dit bericht dus is quoten niet nodig.
expir_bofh Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Als je premium member wordt, ben je dan ook van de irritante advertenties op de webpage van geocaching.com af? Of blijf ik de reclame dan zien?
Team WilP Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Als je premium member wordt, ben je dan ook van de irritante advertenties op de webpage van geocaching.com af? Of blijf ik de reclame dan zien? Je blijft de reclame zien. Het merendeel van de gebruikers is geen PM en de zaak moet toch blijven draaien. PM heeft andere voordelen daar zou je het voor moeten doen.
team nessa Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 De reclames die tussen de logs staan ben je dan wel kwijt, de banners op de mainpage blijf je zien
expir_bofh Geplaatst 15 augustus 2010 Geplaatst 15 augustus 2010 Ok, naast de andere voordelen vond ik het ook wel handig als er advertenties zouden verdwijnen. Maar ik begrijp dus dat ten dele maar gebeurt. Maar goed ondanks dat ik nog maar een net beginnende geocacher bent, wilde ik dit toch graag weten. Dus bedankt voor het antwoord.
Duifjes Geplaatst 17 augustus 2010 Geplaatst 17 augustus 2010 De belangrijkste reden zou toch moeten zijn dat je de site ondersteunt. Het kost veel geld om een dergelijke site online te houden en voor die $30 per jaar willen wij daar wel een bijdrage aan leveren. Hoe zouden wij anders al die mooie plekjes (zelfs vlak bij huis) moeten vinden?
expir_bofh Geplaatst 17 augustus 2010 Geplaatst 17 augustus 2010 Ik ben al premium member geworden. Ondanks dat ik op dit moment (17 augustus 2010) nog maar 3 caches heb gevonden, heb ik me toch maar aangemeld voor premium member. En ik heb er dus geen spijt van, ook niet vanwege de andere onderdelen van premium member. Alleen die mooie plekjes, nou ja meer de caches vinden gaat me nog niet echt goed af.
Sivota Geplaatst 17 augustus 2010 Geplaatst 17 augustus 2010 Alleen die mooie plekjes, nou ja meer de caches vinden gaat me nog niet echt goed af. Misschien een keer met iemand mee op pad? link Of wil je weten wat leuke en geschikte caches zijn? link Of zoek je nog andere info? link Sorry; Errug off topic, terug naar het PM zijn.
Aanbevolen berichten