laanen Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Hoi allemaal, Weet iemand een nederlandstalig geocaching handboek te koop of een verwijzing ernaar op het internet. Groetjes, Peter.
GeoGerard Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Verkeerd antwoord, weggehaald door mezelf
team wolfje Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Jaaaaaa Dat is er wel er is een boek over kaart en compas technieken waarin ook de gps wordt behandeld. ik zal even mijn zus vragen hoe het heet en waar ze het vandaan heeft. Groetjes Wolfje
survey adjo Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Handboek Kaart-Kompas-GPS Wat & Hoe praktisch wolfgang linke ISBN 90 215 3546 7 GROETJES JOHN
hatsjoe Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Outdoor GPS Navigatie van Rento IJsenbrant Uitgegeven door: Uitgeverij Diana Wolters ISBN: 90 76012 01 6 groetjes Thea
Peetee Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Outdoor GPS Navigatievan Rento IJsenbrant Is helaas niet meer leverbaar.
MegaHeks Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Outdoor GPS Navigatievan Rento IJsenbrant Volgens mij ligt die hier nog ergens onder een laag stof
Jurgen & Co Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Hoi Je kunt natuurlijk ook eens bij de bibliotheek gaan kijken. Jurgen & Co
Geepjes Geplaatst 7 januari 2004 Geplaatst 7 januari 2004 Handboek: "orientatie voor de wereldreiziger" van vd Herik. over kaart, kompas, hoogtemeter en GPS. Zeer goed leesbaar en compact voor in de rugzak.
Peetee Geplaatst 8 januari 2004 Geplaatst 8 januari 2004 Ook veel info via gps.pagina.nl en geocaching.pagina.nl.
lieveheersbeestje Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Waarom zou je met een handboek beginnen? Ik heb (achteraf gezien dan ) genoten van de verrassingen die we onderweg tegenkwamen met cachen. Begin gewoon, en al doende leert men. Lieveheersbeestje PS - veel voorkomend probleem bij ons: typfout in de coordinaten
pyne Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Meer dan eens met Lieveheersbeestje. De charme huist juist in de kennis die je ZELF stukje bij beetje opdoet. Vragen staat altijd vrij, maar je kunt maar 1 keer van beginner tot geroutineerde groeien. Geniet ervan!
larabond Geplaatst 9 januari 2004 Geplaatst 9 januari 2004 Ik weet dat er een boekje over gps bestaat. Waar geocaching in genoemet word en beschreven als spel dat je kan doe met eengps. Ik zal een kijken of ik kan vinden hoe het heet.
GeoGerard Geplaatst 10 januari 2004 Geplaatst 10 januari 2004 Er lag laatst een boek bij Scheltema in Amsterdam. Geocaching for Dummies. Zal even het ISBN nummer voor je opzoeken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden