Team Helmpies Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 Misschien een aparte topic openen? The Game en de plek waar je die sleutels gevonden hebt liggen nou niet echt op fietsafstand...
Team IJsbeer Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 hoihoi het is achteraf maar ik heb altijd 1 foto op mijn fototoestel waarop mijn naam adres en tel staan groetjes marlies
Ringeling Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 Of een sticker(tje) met NAW-gegevens op de batterij plakken.
Twin Peaks Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 (bewerkt) Of een sticker(tje) met NAW-gegevens op de batterij plakken. Tjonge wat ouderwets.... Een beetje zichzelf respecterende Geocacher (gadgetfreak) beveiligt zijn/haar kostbare spullen toch zeker met dit: Kun je gewoon zelf je spullen terugvinden. 8 september 2010 bewerkt door Twin Peaks
Team Professor X Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 Gisteren bij de cache Team Professor X - 160 jaar GC1JBAR autosleutels gevonden. De sleutels lagen bij de stash-plek!!! Wie o Wie Je voorgangers hebben wel een sleutelhanger in de cache gedaan. Misschien omdat ze toch de sleutels kwijt waren ???
jolimama Geplaatst 8 september 2010 Geplaatst 8 september 2010 (bewerkt) Of een sticker(tje) met NAW-gegevens op de batterij plakken. Tjonge wat ouderwets.... Een beetje zichzelf respecterende Geocacher (gadgetfreak) beveiligt zijn/haar kostbare spullen toch zeker met dit: Kun je gewoon zelf je spullen terugvinden. Ook handig op de kinderen, zo zien we straks in pretparken allemaal ouders zenuwachtig met gps'en rondlopen. 8 september 2010 bewerkt door jolimama
Aanbevolen berichten