Spring naar bijdragen

Geocaching Applicatie 4.0 Op Iphone


Greenturtel

Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik de officiele geocaching.com update 4.0 op mijn I-phone staan. Sinds die tijd komt de cachebeschrijving 'groot'op mijn scherm; dwz ik moet voortdurend van links naar rechts en onder naar boven scrollen om alle tekst te lezen. In de vorige versie kon ik dat in 1 oogopslag (alle tekst binnen schermformaat) en naar believen vergroten.

 

Verkleinen lukt (mij) nu niet (meer) . Wie herkent dit probleem en weet de oplossing (Ik heb een IPhone 3GS)

Greenturtel (Sonja)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn flink wat problemen met de 4.0 versie. Je kunt daarover uitgebreid lezen op het forum van gc.com. Er schijnt hard aan oplossingen gewerkt te worden. Ik werk al vrij lang met het alternatief Geosphere. Kan ik iedereen aanraden. Veel meer mogelijkheden, veel vriendelijker in gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hem ook geupdate, maar dit probleem komt bij mij niet voor, ben erg blij met de update zeker omdat travelbugs nu ook gedaan kunnen worden in het field :thumbup:

 

voor de rest weing problemen . Heb een 3g

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe het met de vorige versie was, want ik heb deze sinds kort, maar het valt mij op dat de beschrijving alleen te groot is als er een foto in staat. Bij caches zonder foto gaat het wel goed.

 

Edit: Ik heb een 3GS

bewerkt door AKO561
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat er meedenkers zijn met mijn schermprobleem. Ik heb meteen gecheckt met mijn eigen cache (zonder foto) (GC1KWAK) en inderdaad: dan komt de tekst goed op het scherm.

 

Weet iemand een oplossing om de foto's eruit te filteren (ik ken alleen die mogelijkheid als je hem wilt printen vanaf gc.com en je dan de illustraties kunt verbergen).

 

Als ik naar een cache ga op mijn Iphone, zit er mapje save maps en photo's. Photo's + maps op 0 gezet (de andere 2 opties staan daar al op), maar tot op heden met weinig resultaat. Als ik op 'Save maps en photo's' klik heeft dat volgens mij verder geen invloed (wat doet dat/waarvoor dient dat?)

 

Andere tips t.a.v. gebruik update 4.0 zijn ook meer dan welkom (leer snel, maar ben vaak te bang dingen zelf te ontdekken)

 

Tot op heden dank voor alle hulp/info

 

Greenturtel(Sonja)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn flink wat problemen met de 4.0 versie. Je kunt daarover uitgebreid lezen op het forum van gc.com. Er schijnt hard aan oplossingen gewerkt te worden. Ik werk al vrij lang met het alternatief Geosphere. Kan ik iedereen aanraden. Veel meer mogelijkheden, veel vriendelijker in gebruik.

 

Ik heb geen Iphone, maar een Ipod Touch. De 4.0 is voor mij volkomen waardeloos als ik niet onder bereik van WiFi ben. De functie PC downloaden doet het gewoon niet! Heb het gisteren nog gecontroleerd. Gelukkig had ik na de eerste keer dat ik constateerde dat ie niet goed werkte nog niet met iTunes gesynchoniseerd, zodat ik nog over de oude versie beschik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Geocaching.com las ik dat zowel probleem van de schermgroote (bij cachesbeschrijvingen met foto's) als het niet kunnen inzoomen van de plattegronden in 4.0 bekend zijn. Josh (?) zou daar snel iets aan doen (1 week) om het probleem te verhelpen. (update)

Weet iemand iets meer over voortgang etc? 'k vind het maar lastig zo.

 

greenturtel(sonja)

 

 

Fijn dat er meedenkers zijn met mijn schermprobleem. Ik heb meteen gecheckt met mijn eigen cache (zonder foto) (GC1KWAK) en inderdaad: dan komt de tekst goed op het scherm.

 

Weet iemand een oplossing om de foto's eruit te filteren (ik ken alleen die mogelijkheid als je hem wilt printen vanaf gc.com en je dan de illustraties kunt verbergen).

 

Als ik naar een cache ga op mijn Iphone, zit er mapje save maps en photo's. Photo's + maps op 0 gezet (de andere 2 opties staan daar al op), maar tot op heden met weinig resultaat. Als ik op 'Save maps en photo's' klik heeft dat volgens mij verder geen invloed (wat doet dat/waarvoor dient dat?)

 

Andere tips t.a.v. gebruik update 4.0 zijn ook meer dan welkom (leer snel, maar ben vaak te bang dingen zelf te ontdekken)

 

Tot op heden dank voor alle hulp/info

 

Greenturtel(Sonja)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...