Spring naar bijdragen

Een Ban Op Geocaching.nl (ongedaan Maken)

keske27

Aanbevolen berichten

Hallo all,

Ook ik heb mijn eigen aangemeld op de buren en heb me daar wat ingelezen en wat

gereageerd op diverse draadjes.

Er valt mij één ding op dat er op de buren mensen zijn die graag van hun ban af willen.

Ik doel op de ban die zij hebben gekregen van mensen van Geocaching.nl.

Dus bij deze wil ik vragen of er door de modderaters van .nl gekeken kan worden of

er de mogelijkheid bestaat of hier wat aan gedaan kan worden.

Want volgens mij lost dit het modder gegooi naar elkaar voor grote delen op ;)

Ik hoop dat een ieder zich hier in kan vinden.

En dat de mensen met een ban weer in een goed daglicht komen te staan :)

Vriendelijke Groet

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat sommige mensen juist hier weer flink met modder gaan gooien als ze ont-bant zijn. Maar voor sommige is het inderdaad wel goed. Ik zal geen namen noemen, die mag je na de berichtjes op global van eergisteren, gisteren en vandaag zelf invullen.

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat sommige mensen juist hier weer flink met modder gaan gooien als ze ont-bant zijn. Maar voor sommige is het inderdaad wel goed. Ik zal geen namen noemen, die mag je na de berichtje op global van eergisteren, gisteren en vandaag zelf invullen.

Ze hebben dan een tweede kans die ze niet moeten vergooien :)

Groet

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben dan een tweede kans die ze niet moeten vergooien :)

Ik denk dus dat sommige dat wel gaan vergooien en dan hun kans zien om gc.nl nog even goed slecht te maken.

Ik kom niet op global duz geef mij eens de namen

Wees eens duidelijk ipv dat vage gedoe

Ik ben juist heel erg aangevallen omdat ik te veel persoonlijke informatie geef. Daarom ga ik echt geen namen noemen. En daarnaast je kan ook een kijkje nemen op global zonder je aan te melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn er daar maar 2 die alleen maar negatief kunnen doen en een persoonlijke vete met Kruimeldief hebben.

Of je erop zit te wachten om die terug te laten komen.......

Namen, ach als je 1 minuut kijkt op global heb je ze al.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bestaat er ook een functie dat de moderators kunnen zien wat bepaalde mensen tikken.

Waardoor je snel als team zou ingrijpen mocht t verkeerd gaan.

Dus geef ze een kans.

Denk niet dat t de bedoeling moet zijn om ze voor hun leven te bannen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Keske,

Ik vindt het erg lovenswaardig dat je dit initiatief durft te nemen.

Maar wat denk je zelf dat de kans van slagen is.

Iemand die een ban krijgt op deze site krijgt die doorgaans niet zonder reden.

Normaal gesproken gaan er een aantal waarschuwingen aan vooraf (en dat weet ik uit eigen ervaring), en pas dan volgt een tijdelijke ban.

Als iemand een permanente ban krijgt zal dat zijn omdat de betrokken persoon na een tijdelijke ban nogmaals in de fout is gegaan, of omdat hij/zij het zo bont heeft gemaakt dat het team dat de enige passende sanctie acht.

Ik neem aan dat er binnen het team van gc.nl overleg plaats vindt wanneer er een ban wordt uitgedeeld, en hoe zwaar die zal zijn.

Voor zover ik weet kan men nadat de ban(periode) is verlopen weer gewoon deelnemen aan dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waarom zouden ze weer op het forum van .nl willen ?

ze hebben daar toch ook een forum.

Precies, hang naar een forum is toch allang achterhaald. Maar laten we dan ophouden om door een persoon gelijkluidende draadjes op de verschillende fora toe te voegen. Maak een keus zou ik zeggen. En maak positief gebruik van de verschillende podia

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lovenswaardig initiatief Keske!

Ik weet niet of het veel kans van slagen heeft: een aantal personen heeft reeds een tweede en zelfs derde kans gehad. Eveneens nemen weinigen de moeite om het e.a. uit te praten met de moderators en admins (om ze vervolgens te vergelijken met bruinhemden (wat ik ergens las...)). Nee, ze leggen hun ongerief voor aan een groot deel van Geocachend Nederland in de hoop (tja, waarop eigenlijk...) ondersteund te worden en hun gelijk te halen...Maar het is hun visie: hun waarheid: misschien gekleurd; misschien niet...Ik zou als moderator of admin er niet voor kiezen om een vete uit te vechten op het forum: dat kan per pm of mail. Want: als ik ruzie met de buren heb, dan ga ik toch ook niet naar de krant?! Ik zou hier als modje of admin ook minder van gediend zijn. Maar ja: we zijn allemaal mens en ik heb mij ook wel eens in een grijs verleden laten verleiden om het e.a. publiekelijk uit te vechten.

Samengevat: een groot deel heeft, meen ik, al een tweede kans of zelfs derde kans gehad en onderneemt weinig moeite tot een dialoog via de gebruikelijke kanalen en kiest andere strijdwapens...Jammer: gemiste kans mijn inziens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samengevat: een groot deel heeft, meen ik, al een tweede kans of zelfs derde kans gehad en onderneemt weinig moeite tot een dialoog via de gebruikelijke kanalen en kiest andere strijdwapens...Jammer: gemiste kans mijn inziens.

Dat laatste is natuurlijk niet helemaal waar. Enige tijd geleden heeft men van verschillende kanten geprobeerd om eea uit te praten en dat lijkt toch vakkundig de nek zijn omgedraaid. Zolang er bij mensen (mods/eigenaars van sites/ed) persoonlijke motiven nog de bovenhand voeren en dat men daardoor altijd negatief zal reageren zal dit ook keer op keer blijven gebeuren. Aan de andere kant zie ik op global dat er ook een zelfregulerend iets is wat er toch voor zorgt dat als mensen enkel blijven flamen dat er gepoogd gaat worden dit niet meer te voeden.

En ja, ook ik ben ervoor dat er een zooi bans worden opgeheven, mede omdat er mensen bij zijn met aardig wat goede ideeën die gerust groter mogen worden en omdat ik denk dat bans gewoon het allerlaatste redmiddel zijn en ik denk dat er hier te snel gebruik van wordt gemaakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn in het totaal 39 mensen verbannen van dit forum.

Ik denk dat daar zeker wel 20 mensen ont-bant kunnen worden. Maar er toch zeker zo'n 10 mensen die ban moeten houden.

Maar zelf denk ik dat er op dit forum veel te veel en te snel gebanned wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...