Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)
"Bomb squad checks showed it was a false alarm".... :thumbup: Men heeft er nogal wat voor uit de kast getrokken.

Ik hoop niet dat hier in Nederland de EOC op het idee komt om onze caches op te blazen....

Als would-be terrorist zou ik gebruik maken van het feit dat op de route een cache ligt. Onder het mom van "'t is maar een cache" zou de controle minder kunnen zijn, waardoor de kans op slagen van mijn missie groter wordt :D

Ik denk niet dat ik hem zou loggen....

bewerkt door hadoz
Geplaatst (bewerkt)
"Bomb squad checks showed it was a false alarm".... :blink: Men heeft er nogal wat voor uit de kast getrokken.

Ik hoop niet dat hier in Nederland de EOC op het idee komt om onze caches op te blazen....

Als would-be terrorist zou ik gebruik maken van het feit dat op de route een cache ligt. Onder het mom van "'t is maar een cache" zou de controle minder kunnen zijn, waardoor de kans op slagen van mijn missie groter wordt :)

Ik denk niet dat ik hem zou loggen....

Ja die is lekker: heb ik net D3Z achter de rug... hoezo zou geocaching niet gevaarlijk kunnen zijn?

Ik informeer voortaan eerst wel even bij het ministerie voor veiligheid of de cache die ik wil doen wel veilig is. :blink:

Meen je een cache te vinden: tref je er iets anders...

bewerkt door seahopke
Geplaatst

Ja, hoe om te gaan met de politie tijdens het cachen.????

Neem van mij aan dat onder een aantal cachers zich ook agenten bevinden die dit "spelletje" ook leuk vinden en die ook collega's tegen komen die soms niet al te "goed" reageren op het geocachen. Maar na de uitleg wat het precies inhoud krijgen ze toch een beter beeld van wat mensen in hun vrije tijd allemaal doen.

Laten we a.u.b het niet erger maken dan dat het is, het is maar een spelletje wat wij doen.

Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld zou willen worden. Wees open en transparant, dat helpt echt, dat zul je zien. :)

Suc6 bij het zoeken.

• 6 months later...
Geplaatst (bewerkt)

Aan de topicstarter:

Ik zou netjes vragen waarom deze diender om jou id vraagt, als deze een gegronde reden geeft legitimatie tonen. Kan hij deze niet vertellen? Dan mag je weigeren. Maar is al veel eerder in dit topic vernoemd:)

bewerkt door razor151987
Geplaatst (bewerkt)

Voor we weer de hele discussie over doen is het misschien handig als mensen DEZE LINK even nalezen.

En verder, doe gewoon, meestal zijn politiemensen gewoon mensen die hun werk ten behoeve van iedereen doen, maar ook net als *gewone mensen* menselijke fouten kunnen maken :rolleyes:

bewerkt door Pocileh
  • 2 months later...
Geplaatst

Wij hebben ook ervaring met de politie.

In Belgie bij Kalmthout stonden we aan de kant van een bijna verlaten bosweg.

Een diender stopte, terwijl mijn vrouw nog in de auto zat en vroeg wat ze aan het doen was. Ik zag vanuit het bos dit gebeuren, dus liep snel even richting plaats delict.

Even duidelijk uitgelegd wat we aan het doen waren. Deze politie agent wist er gelukkig van, dus een leuk praatje gehouden.

Het was wel in de buurt van de grote villa's, dus ik kan me voorstellen dat dit verdacht was :-P

Geplaatst

Een diender stopte, terwijl mijn vrouw nog in de auto zat en vroeg wat ze aan het doen was.

........

Het was wel in de buurt van de grote villa's, dus ik kan me voorstellen dat dit verdacht was :-P

Geen enkel probleem om informatie te verschaffen als het nodig is! Zo heb ik op zoek naar een verstopplek ook weleens op verzoek vertelt wat ik deed omdat de agenten mij verdachten van wildplassen!

Vind het echter niet per definitie logisch dat je enkel en alleen omdat je in de auto zit in een buurt bij villa's verdacht bent!? Of je nu in een volksbuurt of een villawijk staat, er moet voor een agent een concrete aanleiding zijn om van jou te verlangen dat je zegt waarom je ergens in een auto zit.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...